رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: در ماه رمضان هزار و ۴۸۷ مبلغ روحانی به مساجد و مراکز مذهبی، فرهنگی و آموزشی مناطق مختلف مشهد اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی کریم‌پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: در ماه مبارک رمضان هزار و ۴۸۷ مبلغ روحانی مرد و زن به مساجد و مراکز مذهبی، فرهنگی و آموزشی مناطق شهری و روستایی شهرستان مشهد و بخش‌های احمدآباد، رضویه، مرکزی و تبادکان اعزام شدند.

 

او افزود: روحانیون و مبلغان اعزامی با حضور در مساجد و حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی، علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی به تشریح گام دوم انقلاب، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام، اقامه نماز جماعت، آموزش سبک زندگی اسلامی و آگاه سازی خانواده‌ها نسبت به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌پردازند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد ادامه داد: همه مراسم مذهبی ماه رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام کریم پور بیان کرد: مهم‌ترین رسالت مبلغان، تبلیغ دین و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که مبلغان باید از مناسبت‌های ملی و مذهبی برای تحقق اهداف تبلیغی استفاده کنند.


او با اشاره به برنامه‌های مختلف در ماه رمضان تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها طرح محله همدل است که طبق آن محله‌ها و فعالان فرهنگی با ارسال پیامک در سامانه طراحی شده مشکلات محله‌ها را با همکاری خیران مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.