مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: مواد اولیه پخت یک و نیم میلیون پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان تهیه و تامین شده است و میان مددجویان این کمیته و سایر نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: مواد اولیه پخت یک و نیم میلیون پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین، مراکز نیکوکاری و هیات های مذهبی تهیه و تامین شده است و میان مددجویان این کمیته و سایر نیازمندان استان توزیع می‌شود، این طرح همانند سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی و رعایت دستورالعمل ها به صورت ویژه اجرا می‌شود.

او افزود: علاوه بر این در ایام ماه مبارک رمضان امسال توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی شامل اقلام غذایی در بین مددجویان و نیازمندان شناسایی شده در استان آغاز شده است.


بیشتربخوانید



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ادامه داد: تامین و توزیع این بسته‌ها که هر کدام ۶ میلیون ریال ارزش دارد تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک مراکز نیکوکاری تحت نظارت این اداره کل انجام می‌شود.

آسوده بیان کرد: علاوه بر این مراکز نیکوکاری کمک‌های جمع آوری شده خود را میان نیازمندان شناسایی شده در هر منطقه توزیع می‌کنند.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.