ویروس کرونا جان ۶ بیمار لنده ای را گرفت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از فوت ۶ بیمار کرونایی طی ۱۰ روز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نور محمد نعمتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در خصوص آخرین وضعیت شهرستان لنده در خصوص بیماری کرونا گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان لنده نارنجی است و روزانه بیش از ۵۰درصد آزمایش‌ها مثبت هستند.
 
نور محمد نعمتی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۴ مورد در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری و ۲ نفر نیز در بخش icu این بیمارستان بستری هستند که وضعیت خود بیمارستان نیز به لحاظ تراکم بیمار واقعا به گونه‌ای است که دیگر پذیرش ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده اضافه کرد: این بیماری با علائم جدید مشاهده می‌شود که خارش چشم، پوست، گوش و حلق و بینی و ناراحتی معده مشاهده می‌شود که انتظار داریم کسانی که دارای چنین علائمی هستند و در صورت تشدید فورا به پزشک مراجه کنند تا روند درمانی آنان برابر میزان پیشرفت بیماری طی شود.
 
او تاکید کرد: در ۱۰روز گذشته متاسفانه شاهد مرگ ۶ نفر از شهروندان لنده‌ای بودیم که انتظار ما این است که تجمعات و دورهمی‌ ها کاسته شود وباتوجه به میزان پیشرفت بیماری در صورت مشاهده هرگونه تجمع و مراسمات با هماهنگی با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با عامل و یا عاملین تجمع برخورد می‌شود.

نعمتی افزود: خانواده‌ های متوفی یا صاحبان عروسی‌ ها باید برای برگزاری مراسمات خود ضمن کسب مجوز لازم برای برگزری مراسم باید تعهدنامه نسبت به کاهش حداکثری افراد شرکت کننده در مراسم را نیز امضا و متعهد شوند که قوانین و ضوابط کمیته پیشگیری از بیماری کرونا را در سطح شهرستان اجرایی کنند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.