مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته چهار هزار عدد انواع تابلو و علائم جاده‌ای با هدف ارتقای ایمنی تردد و تسهیل جابجایی مسافران در راه‌های حوزه زیرپوشش این اداره کل نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان   با بیان اینکه علائم جاده‌ای با افزایش ضریب ایمنی، زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شوند گفت: این علائم شامل تابلو‌های اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی بوده است.

وی افزود: همچنین همکاران ما در اداره ایمنی و حریم راه سال گذشته علاوه بر نصب علائم جاده‌ای اقدام به رنگ آمیزی یک هزار و ۲۰۰ گاردریل، نصب ۵۰۶ کیلومتر شیار لرزاننده، تعمیر و نصب ۳۷۲ چراغ چشمک زن و فلش‌های جهت نما سولار، نصب ۲۲۰ عدد گاردریل، ساخت ۲۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و ساخت ۱۲۵ عدد پایه تابلو و چراخ چشمک زن کرده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و خسارات جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلو‌های مختلف جاده ای، با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار