مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در ۶ماهه اول امسال با توجه به تامین اعتبار انجام شده ۴۰کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاالله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پارسال بیش‌از ۸۰ کیلومتر بزرگراه در حوزه عملکردی اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

او افزود: در حوزه ساخت بزرگراه‌های سیستان و بلوچستان دیگر به گذشته برنمی‌گردیم و برای نخستین بار با برنامه‌ریزی انجام شده از ۱۵ فروردین امسال کارگاه‌های راه‌سازی استان فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر قطعه یک خاش زاهدان، ساخت پل بزرگ ماشکید، ساخت پل بزرگ نهراب، بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر دیگر از مسیر زاهدان - زابل حدفاصل سه‌راهی دشتک به یادمان شهدای تاسوکی، هفت کیلومتر از مسیر زاهدان - بیرجند، هفت کیلومتر مسیر زاهدان به نصرت‌آباد را از اولویت‌های این اداره‌کل در ۶ ماهه نخست امسال اعلام کرد.

وی اجماع انجام شده در جهت تلاش برای افزایش اعتبارات بزرگراه‌های سیستان و بلوچستان را بی‌سابقه اعلام و ضمن قدردانی از تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور استاندار و نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی را در کمیسیون تلفیق یک فرصت مغتنم بوده که به درستی تا این لحظه از آن در افزایش اعتبار بزرگراه زابل - زاهدان استفاده شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
ان شالله جاده های استان بزودی درست بشن
آخرین اخبار