مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز احداث بزرگراه‌های استان با تمام ظرفیت از ۱۵فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از مراحل ساخت قطعه ۱بزرگراه خاش زاهدان گفت:در سال ۱۳۹۹ توانستیم بیش از ۸۰ کیلومتر بزرگراه در حوزه عملکردی اداره کل راه و شهرسازی شمال استان به بهره برداری برسانیم.

اکبری افزود: در ۶ماهه اول سال با توجه به تامین اعتبار صورت گرفته بتوانیم مجددا ۴۰کیلومتر بزرگراه در محور‌های مختلف به بهره برداری برسانیم.

او ادامه داد:  درحوزه ساخت بزرگراه‌های استان دیگر به گذشته بر نمیگردیم و برای اولین بار با برنامه ریزی صورت گرفته از ۱۵ فروردین امسال کارگاه‌های راهسازی استان فعالیت خود را آغاز کردند.

اکبری  بهره برداری از ۱۰کیلومتر قطعه ۱خاش زاهدان، احداث پل بزرگ ماشکید، احداث پل بزرگ نهراب، بهره برداری از ۱۰ کیلومتر دیگر از محور زاهدان زابل حدفاصل سه راهی دشتک به یادمان شهدای تاسوکی، ۷کیلومتر از محور زاهدان بیرجند، ۷کیلومتر محور زاهدان به نصرت آباد را از اولویت‌های این اداره کل در ۶ ماه اول عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان  اجماع صورت گرفته در جهت تلاش برای افزایش اعتبارات بزرگراه‌های استان را بی سابقه اعلام کرد وضمن قدردانی از همه نمایندگان  مجلس شورای اسلامی، استاندار، حضور دکتر سرگزی نماینده محترم زابل در مجلس شورای اسلامی را در کمیسیون تلفیق یک فرصت مغتنم برشمردند که به درستی تا این لحظه از آن در افزایش اعتبار بزرگراه زابل زاهدان استفاده شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار