دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان از فراخوان ثبت طرح‌های تخصصی فعالان حوزه جمعیت دراین استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میلاد صالحی، دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان گفت: با کمک تعدادی از خیران و مجموعه‌های انقلابی، فرصتی مبنی بر حمایت مادی و معنوی از طرح‌های فعالان حوزه جمعیت، ایجاد شده است.

او افزود: فعالان و فرهیختگان می‌توانند طرح‌های خود را با دو شاخصه تشکیلاتی و تخصصی در حوزه جمعیت از طریق لینک http://yun.ir/vt ۵ wu ۱ ثبت کنند با توجه به محدود بودن منابع، صرفا از طرح‌هایی که به تائید شورای بررسی طرح «برسد حمایت خواهد شد که اعضای شورای بررسی این مجمع متشکل از اساتید و هیئت علمی هستند که در تهران طرح‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان عنوان کرد: این طرح‌ها می‌تواند در حوزه‌های پژوهش، آموزش، تبلیغ و ترویج، خیریه، حمایتی، شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی باشد که از طرح‌های ارسالی در اجرا حمایت و مشارکت لازم به عمل می‌آید.

صالحی بیان کرد: فعالان، نخبگان، کنشگران فرهنگی در زمینه فرزند آوری می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۸۱۳۲۵۳۴۵۰۰ و آدرس چهارراه تختی، ساختمان جام جم دفتر مجمع با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

او با بیان اینکه این مجمع با هدف ترویج فرزند آوری و با توجه به ضرورت‌ها و نیاز‌هایی که در عرصه کاهش جمعیت و فرزند آوری در کشور وجود دارد ایجاد شده است، گفت: این مجمع در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد و شبکه ملی فعالان عرصه جمعیت را راه‌اندازی کرد.

دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان افزود: همدان به عنوان دومین استان توانست مجمع استانی خود را شناسایی و ساماندهی کند، این مجموعه در حوزه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اقتصادی و ترویجی مشغول به فعالیت است و فعالیت‌های خود را با هدف ترویج فرهنگ فرزند آوری و مقابله با زنگ خطر ایجاد شده به دلیل کاهش جمعیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.