واگذاری خدمات دستگاه‌ها به دفاتر پیشخوان منوط به رتبه کسب شده در سامانه جامع و بر خط ارزیابی و رتبه بندی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در نشست مشترک دبیرخانه کارگروه با اعضای هیات مدیره و انجمن‌های دفاتر پیشخوان دولت استان با اشاره به ضرورت ثبت نام و خود اظهاری در سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از ارائه خدمات دستگاه‌ها بر اساس رتبه کسب شده دفاتر در این سامانه خبر داد.

او در ادامه از راه اندازی سامانه جامع و برخط ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت بر اساس مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.

فلاح افزود: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی این دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس ارائه خدمات دستگاه‌ها به دفاتر بر اساس رتبه‌ای که در این سامانه کسب می‌کنند، می‌باشد.

او گفت: مرحله دوم ارزیابی دفاتر از ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت می‌بایست ظرف مدت ۲۰ روز با مراجعه به آدرس اینترنتی www.CRA.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود را در سامانه اقدام کنند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به شرایط پیش آمده به واسطه بیماری کرونا ضمن ارائه برنامه بازدید و بازرسی این اداره کل از نحوه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت، خواستار رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت شد و افزود: با دفاتری که این شیوه نامه‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.