کرونا و پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در کمیجان

در راستای اجرای مصوبات قرارگاه مدیریت کرونا ۳ واحد صنفی متخلف در کمیجان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به قرمز شدن تمام شهرستان‌های استان مرکزی و در راستای مصوبات ستاد مدیریت کرونا نظارت بر اصناف تشدید شده و ۳ واحد صنفی متخلف کرونا در شهر کمیجان پلمب شدند.

سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامي شهرستان كميجان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح 3 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ فراهانی افزود: این 3 واحد صنفي به دليل رعايت نکردن مصوبات ستاد ملي و استانی مقابله با كرونا در رعايت مسائل بهداشتي در اين شهرستان پلمب شدند.

با آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این بیماری، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و با هماهنگی مقام قضائی و شبکه بهداشت در سراسر استان مرکزی در حال اجراست.

به منظور کمک به این طرح و کاهش مبتلایان به کرونا عموم مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و این استان با سایر رنگ‌ها خدا حافظی کرد.

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی تعداد ابتلا و فوتی‌های کرونایی این استان افزایش چشمگیر داشته و استان مرکزی جزو استان‌های بحرانی با شیب تند ابتلا اعلام شده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
یکی به بازرسان تعزیرات و بهداشت بگه یک سر بیاد شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ اصلا کسی نمیگه این شهر قرمز هست امار ابتلا به کرونا بسیار بالا رفته اما تمام مشاغل باز هست تمام مغازهای ۲و۳ و۴ چرا کسی پاسخ گو نیست به بهداشت زنگ زدم میگه نیرو نداریم شرمنده