در راستای اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی ۸ واحد صنفی متخلف در خمین پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین از پلمب ۸ واحد صنفی در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فکوری گفت: به منظور اجرایی ساختن اهداف قرارگاه پدافند زیستی و با توجه به موج چهارم شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان خمین طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان خمین اجرا شد.

او اضافه کرد: این طرح با همکاری مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس و مشارکت اداره صنعت معدن وتجارت، بازرسان اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: در این طرح، مأموران عمل کننده از ۲۱۲ واحد صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید داشتند و ضمن صدور ۱۲۱ مورد تذکر و اخطار به واحد‌های صنفی متخلف، ۸ واحد صنفی متخلف را که قبلا هم اخطار دریافت کرده بودند، پلمب کردند.

او ادامه داد: در بازدید‌های قبلی به متصدیان و صاحبان صنوف تذکرات و آموزش‌های لازم در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ماموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارائه شده بود که متصدیان این واحد‌های صنفی نسبت به تذکرات و آموزش‌های ارائه شده بی توجه بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از همکاری خوب اصناف در اجرای طرح تعطیلی گروه‌های شغلی و کلیه دستگاه‌های متولی اجرا و نظارت بر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی در این شهرستان قدردانی کرد.

او افزود: اجرای مطلوب محدودیت‌های کرونایی در شهرستان، ثمره همدلی، همگرایی وهمراهی خوب آحاد مردم به ویژه صاحبان صنوف فهیم وموقعیت شناسی که با درک وضعیت موجود شهرستان و شناخت کافی ووافی از این بیماری منحوس نسبت به تعطیلی صنوف خود اقدام کرده و بدون نیاز به اجرای طرح در این زمینه همراهی داشته اند.

سرهنگ فکوری عنوان کرد: این طرح تا ریشه کن شدن بیماری کرونا به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

او از تمامی شهروندان خواهش کرد در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط اصناف، مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.