مدیر کل بهزیستی استان قزوین از برگزاری پویش ضیافت همدلی رمضان به منظور جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی برای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان گفت: پویش ضیافت همدلی رمضان از ۲۵ فروردین در استان آغاز شده است و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

وارثی با اشاره به اهداف این پویش، افزود: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی برای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان، پیش بینی وضعیت جذب مشارکت‌ها و برنامه ریزی جهت جلوگیری از فعالیت‌های موازی در خدمت رسانی به جامعه هدف از مهم‌ترین اهداف این پویش است.

او ادامه داد: از دیگر اهداف این پویش می‌توان به رتبه بندی و ارزیابی موسسات تحت نظارت سازمان در جذب مشارکت‌های مردمی و خدمت رسانی به مددجویان سازمان و ارزیابی و رتبه بندی ادارات شهرستانی در جذب مشارکت‌ها اشاره کرد.

وارثی گفت: پرداخت کمک هزینه و اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج از مهمترین محور‌های این پویش است.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: خیران و مردم نیکوکار استان قزوین برای شرکت در این پویش می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ یا شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ IR اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.