امام جمعه فهرج؛

غنی سازی ۶۰ درصدی حرکتی خوبی قبل از مذاکره است

خطیب جمعه فهرج گفت: باید درمقابل نفوذی ها هوشیار باشیم تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام آقا ملایی امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در فهرج گفت:حرکت غنی سازی ۶۰ درصدی قبل از دور جدید مذاکرات، حرکت بسیار منطقی وخوبی بود.

او با اشاره به سالروز انقلاب فرهنگی در سال ۵۷ به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در این زمینه اشاره کرد و افزود:ما از حصر اقتصادی نمی‌ترسیم ما از دخالت نظامی نمی‌ترسیم آن چیزی که ما را می‌ترساند، وابستگی فرهنگی است ما از دانشگاه استعماری می‌ترسیم از دانشگاهی می‌ترسیم که جوان‌های ما را آن طور تربیت کنند که به غرب خدمت کنند .

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: ما ازآمریکا و اسرائیل و تحریم نمی‌ترسیم ما ازسند ۲۰۳۰ می‌ترسیم ما از خیانت نفوذی‌ها می‌ترسیم ما از خیانت ابوموسی اشعری‌ها می‌ترسیم ما از این می‌ترسیم بجای اینکه بیایند بنشینند بر اساس فرهنگ ایران اسلامی تربیت بکنند بخواهند فرهنگ منحط غربی را در این کشور ترویج کنند

خطیب جمعه فهرج با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیز سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وتبریک این دو روز گفت: امروز نیرو‌های مسلح ما نه تنها مایع افتخار ملت عزیز ایران است بلکه مایع افتخار مستضعفین و آزادگان جهان است.

او همچنین با اشاره به حمله به تاسیسات هسته‌ای نطنز بیان داشت این سومین حمله به تاسیسات هسته‌ای احمدی روشن در نطنز است .

آقا ملایی افزود: همچنین گفت باید در مقابل نفوذی‌ها هوشیار باشیم و این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نیفتد و باید چشم‌های همیشه بیدار مواظب باشند توطئه‌ها را شناسایی و خنثی کنند  همه ما باید هوشیار بوده و از تاریخ درس بگیریم.

او تاکید کرد: ما به پاتک دشمن پاسخ خواهیم داد و به رژیم صهیونیستی بار‌ها سیلی محکم زده ایم و تاریخ آن‌ها را فراموش نمی‌کند ، دستگاه دیپلماسی و دولت محترم اما باید روشن کنند پس از حمله خراب کارانه به سایت نطنز ، تا چه اندازه‌ جای ادامه مذاکره باقی مانده است .

امام جمعه فهرج غنی سازی ۶۰ درصدی و نصب هزار سانتریفیوژ را یک حرکت قابل تقدیر و یک پاسخ قاطع و مناسب دانست تا ایران با دست پر بر سر میز مذاکره برود .

او تصریح کرد: برای رسیدن به راهبرد حرف قطعی و مورد مطالبه رهبر انقلاب، منطق عدم عجله باید در سراسر مذاکرات و مواجهات مسئولان خصوصاً مسئولان سیاست خارجی باید حکم فرما باشد و یک صدایی در همه سطوح شنیده و دیده شود در رعایت منطق عجله نکردن، گذشت زمان به نفع ایران است و کشور‌های منطقه و جهان اکنون و پس از امضای سند همکاری ایران و چین، یکی پس از دیگری راه دور زدن تحریم ها را پیدا کرده و برای مبادلات اقتصادی با ایران سبقت خواهند گرفت.

امام جمعه فهرج با بیان اینکه میدان جنگ نظامی و جنگ اقتصادی فرقی ندارد تصریح کرد: باید هوشیار بوده وغفلت نکنیم.

او با اشاره به اینکه دشمن چهل سال است که میخواهد به این کشور ضربه بزند و نتوانسته، اظهار داشت: مطمئن باشید بعد از این هم نمی‌توانند به ملت ایران ضربه بزنند  چرا که محصول تلاش و ایستادگی چهل ساله اکنون برابر چشم ما است امروز ایران کشوری مستقل، آزاد، مقتدر، با عزت و پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌های گران بها، دارای تاثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورددار در شتاب علمی، رکورددار در رسیدن به رتبه‌های بالا در دانش‌ها و فناوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای و سلول‌های بنیادی و نانو و هوافضا و امثال آن است.

 او گفت:، ما سرآمد در گسترش خدمات اجتماعی، سرآمد در انگیزه‌های جهادی میان جوانان، سرآمد در جمعیت جوان کار آمد، و بسی ویژگی‌های افتخار آمیز دیگر که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌ی جهت گیری‌های انقلابی و جهادی است.

امام جمعه فهرج همچنین بیان کرد: ایستادگی در مقابل دشمن دستاورد‌های بسیار بزرگی دارد که صد‌ها برابر آن برای ملت‌ها ارزش دارد، اما تسلیم شدن در مقابل دشمن عنود و لجوج و خبیث، جز لگد مال شدن، جز ذلیل شدن، جز بی هویت شدن هیچ اثری ندارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نمازجمعه ، نفوذی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار