روزی که انقلاب روی ریل اصلی خود قرار گرفت

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، گفت: در این روز انقلاب اسلامی، روی ریل اصلی خود قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه امروز با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)  گفت: امروز در همه جای عالم، بشریت، نیاز به یک منجی و دست پر قدرت الهی دارد.

او افزود: انسان‌ها تا به حال مکاتب و مسلک‌های گوناگونی از قبیل کمونیسم، دموکراسی غربی و لیبرال دموکراسی را تجربه کرده؛ ولی هرگز احساس آسایش نکرده است.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: با وجود همه پیشرفت‌های علمی حیرت آوری که زندگی‌های مردم را دست خوش تغییرات کرده؛ ولی متاسفانه فقر و بیماری، فحشاء و گناه، بی عدلتی و نابرابری‌های گوناگون، زیاد شده و موجب خستگی مردم شده است.

او بیان کرد: دنیا، نیاز به یک قدرت معنوی و الهی و دست پرقدرت امام معصوم(ع) دارد که بتواند همه گره‌ها را باز کند.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد: در انتظار فرج امید، تحرک، اقدام و انقلاب وجود دارد و انتظار به معنای نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن نیست.

او در بخش دیگری از سخنان خود  به  روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، اشاره کرد و افزود: در این روز  انقلاب اسلامی، روی ریل اصلی خود قرار گرفت.

حجت الاسلام منتظری گفت: ملت بزرگ ایران در ۴۲ سال گذشته بار‌ها و بار‌ها با حضور در انتخابات مختلف و راهپیمایی‌های باشکوه و میلیونی نوع نظام و حکومت را تائید کرده اند.

او بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۱۴۰۰، همه مسئولان و مردم را به پشتیبانی و مانع زدایی از تولید دعوت کردند.

امام جمعه شهرستان انار در قسمت دیگری از بیانات خود  به انتخابات پیش رو  اشاره و تصریح کرد: در موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، مشارکت و حضور حداکثری مردم بسیار مهم  است.

او افزود:کسی که جایگاه قوه مجریه را نشناخته و توان اجرایی و حل مشکلات مردم را ندارد، اهلیت برای منصب مهم ریاست جمهوری اسلامی را ندارد.

خطیب نماز جمعه انار گفت: رئیس جمهور آینده باید شخصی با کفایت، باایمان، عدالتخواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و جوانان به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده کشور باشد.

او افزود: آن‌هایی که هنوز چشم امید به آمریکا داشته و دم از صبر راهبردی در موضوع برجام می‌زنند؛ چرا در تصویب برجام عجولانه و از روی دستپاچگی عمل کرده و ظرف ۲۰ دقیقه با تصویب برجام، سرنوشت کشور را به بازی گرفتند؟! 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار