علی چگنی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند ضمن تقدیر از میزبانی این کشور، توضیحاتی را درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به روند میزبانی مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی چگنی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با اشاره به دوستی مردم ایران و هند گفت: مقامات دولت هند به‌دلیل روابط حسنه ۲ کشور، کمال حسن نیت را در صدور مجوز پرواز اختصاصی هواپیمای باشگاه پرسپولیس در چند ساعت داشتند و این در حالی است که محل فرود هواپیما، پایگاهی نظامی بود و صدور مجور حداقل یک هفته فرصت می‌خواست.

وی با اشاره به شرایط دشوار ناشی از شیوع کرونا و اختلال‌های ایجاد شده، میزبانی شهر گوا را عجیب دانست و گفت: با این وجود میزبانی برای همه تیم‌ها یکسان است و مطمئنیم همه امکانات را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند. این روز‌ها به ‌دلیل شیوع کرونا، قوانین سخت‌گیرانه‌ای در این کشور حکمفرما است و سرویس‌دهی به هموطنان به راحتی امکان‌پذیر نیست. در عین حال از نزدیک با مسئولان هندی در ارتباط هستیم که تسهیلات مناسب را در حد مقدورات و شرایط موجود برای تیم فراهم کنند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران افزود: عزیزی‌خادم تماسی در خصوص پیگیری وضعیت باشگاه پرسپولیس داشتند و این اطمینان را به رئیس فدراسیون فوتبال دادیم که پیگیر موضوعات باشیم. این پیگیری از طرف ظریف و عراقچی هم بوده و جالب است بدانید فوتبال ایران در هند طرفدار دارد و با احترام از آن یاد می‌کنند؛ حتی بعضی از کارمندان وزارت امور خارجه هند، باشگاه پرسپولیس را به‌خوبی می‌شناسند. ما پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت و با فدراسیون فوتبال هند هم در تماس هستیم تا بازیکنان پرسپولیس در فضایی آرام به بازی‌هایشان ادامه دهند و به امید خدا از گروهشان صعود کنند و با خوشحالی به کشور برگردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
آقایان لنگی خیال می کنند در هر کجای دنیا هر غلطی خواستند بکنند ، بعد از آنهن وزیر ، وکیل ، رئیس و... همگی دست به یکی شده جهت ماست مالی کردن گند کاری آنان !!!
آقایان یک مقدار به فکر آبرو و حیثیت این ملت هم باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
تیم حکومتی. الپیزوری. این وزرا یه کم به درد مردم برسند خوب.
Germany
محمد اسماعیلی
۱۷:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
ابر و باد و مه و خورشسد و فلک در کارند تا پرسپولیس از سخت ترین گروه آسیا صعود کنه .وزارت امور خارچه.وزارت بهداشت. وزارت ارتباطات.رئیس پرسپولیسی فدراسیون 5 ستاره- سفیر ایران در هند-سفیر هند در ایران دکتر ظریف-دکتر عراقچی-دکتر حناچی-دکتر نمکی-دکتر جهرمی -قربون مظلومیتت برم پرسپولیس تنها و غریب .این وزرا یک کم به درد مردم برسن بد نیست به خدا
آخرین اخبار