لیگ قهرمانان آسیا/ لباس پرسپولیس، قرمز و الریان سفید خواهد بود

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الریان در قالب رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست هماهنگی مدیران برای بازی‌های روز دوم گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، مقرر شد پرسپولیس ایران در بازی فردا با لباس یک دست قرمز و الریان با لباس یک دست سفید در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

نشست امروز از ساعت ۱۵ به وقت محلی (۱۴ به وقت تهران) به صورت آنلاین برگزار شد و در آن از طرف پرسپولیس افشین پیروانی، مدیر تیم و امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، حضور داشتند.

در این جلسه علاوه بر رنگ پیراهن‌ها درباره برنامه خروج تیم‌ها از هتل تا لحظه خروج از ورزشگاه در پایان مسابقه، صحبت و گفت‌وگو شد.

در این نشست با توجه به ادامه اوج‌گیری شیوع کرونا در هندوستان، بر رعایت بیشتر و دقیق‌تر شیوه نامه‌های بهداشتی در محل اقامت، تمرین و مسابقه تیم‌ها، تاکید شد.

تیم‌های پرسپولیس و الریان ساعت ۲۱:۳۰ فردا (شنبه) در چارچوب دیدار‌های روز دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جواهرنعل نهروی گوا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
خوب لنگ باید قرمز بپوشه دیگه. این چه تیتریه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
پیراهن سفید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام. این تغییر دادن مکان‌های فوتبال ومیزبانیها برای زمین زدن تیم‌های ایرانی هست. این بردهایی هم که تیم‌های ایرانی آوردن به نظر آوانس به تیم‌های ما دادند. ولی به موقعش تیم‌های ایرانی با پارتی بازی عربها وفدراسیون از گردونه راه باز می دارند.
آخرین اخبار