کارشناس فوتبال درباره عملکرد عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

فرشاد کرمی کارشناس فوتبال و سرمربی تیم ملی دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال با ریاست عزیزی خادم در این مدت کم اقدامات موثر و بزرگی در مورد تیم ملی و پرونده‌های بین المللی انجام داده است که مهمترین آن صدور دستور موقت در پرونده میزبانی مقدماتی جام جهانی از سوی CAS و ارجاع آن به هیئت داوری سه نفره است.  

او افزود: شاید هیچکس با توجه با اشتباهات و سهل انگاری‌های فدراسیون قبلی باور نمی‌کرد با حاضر نشدن  عزیزی خادم در جلسه نمایشی شیخ سلمان در AFC و مقاومت و ایستادگی فدراسیون  شاهد نتایج مثبت باشیم. زمانی که در مقابل زیاده خواهی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا ایستادگی شود و به جای منافع شخصی و دلخوشی به کرسی‌های نمایشی AFC به دنبال احقاق حق فوتبال و دیدن منافع ملی باشیم، به طور حتم نتایج مثبتی خواهیم گرفت.

کرمی بیان کرد: پرونده ویلموتس نشان داد فدراسیون قبلی هیچ تفکر و میلی برای انجام درست کار‌ها نداشته است. متاسفانه انبوهی از مشکلات را پیش روی فدراسیون جدید است. فقط با درایت، صبر و کوشش فراوان این مشکلات قابل حل خواهند بود.

کارشناس فوتبال گفت: همبستگی جامعه فوتبال و حمایت از فدراسیون  برای رسیدن تیم ملی فوتبال  به جام جهانی قطر مهمترین عامل موفقیت است. تیم ملی فوتبال با توجه به پتانسیل موجود توانایی صعود به جام جهانی را دارد و همه باید دست به دست هم دهیم تا به موفقیت برسیم. تیم ملی به آرامش احتیاج دارد و به طور حتم  بدون حاشیه و با انرژی مثبت جامعه فوتبال و حمایت از فدراسیون می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.