تیم‌های پرسپولیس و الریان قطر به میزبانی هند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا معترض هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب هند را  به عنوان میزبان بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد. این در حالی است که هند امکانات لازم برای برگزاری رقابت‌های آسیایی را دارد اما همه به این موضوع پی بردند که هندی‌ها میزبان خوبی برای این مسابقات نیستند.  

تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا باید راهی کشور هند می‌شد. در همان ابتدا روادید  سرخپوشان به خاطر ناهماهنگی‌ بین فدراسیون فوتبال ایران و هند دیر صادر شد.  

به هر حال پرسپولیسی‌ها روادید خود را با تاخیر برای سفر به هند دریافت کردند، اما مشکلات این سفر به همین جا ختم نشد و  سرخپوشان که قرار بود صبح ۲۱ فروردین ماه راهی هند شوند، اما این سفر با کارشکنی هندی‌ها  با تاخیر انجام شد.  

باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای گفت:" مشکل اعزام اعضای این تیم به هند مربوط به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران نیست و کارشکنی هندی‌ها در این باره تاثیر گذار بوده است. این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود. هندی‌ها  در موضوع قرنطینه نیز هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، بحث مقابله با ویروس کرونا است. 

سرخپوشان ایران بعد از حل مشکل خود بعدازظهر ۲۱ فروردین راهی هند شدند و  به محض ورود  تیم به فرودگاه از آن‌ها تست کرونا گرفته شد و در حالی که همه منتظر جواب تست‌ها بودند، اما خبری از این موضوع نشد.  

تعجب  پزشک پرسپولیس بابت تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونا 

تاخیر در اعلام جواب تست کرونا باعث تعجب دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس شد و او به این موضوع واکنش نشان داد. در نهایت جواب تست‌ها با تاخیر  در اختیار سرخپوشان قرار گرفت. خوشبختانه جواب همه تست‌ها منفی شد.  

به هر حال  بی برنامگی کشور میزبان و تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونا باعث  شد تا برنامه تمرینی سرخپوشان در کشور هند به هم بریزد و  این موضوع عصبانیت کادر فنی را در برداشت.  

علاوه بر این، مسئولان باشگاه و کادر فنی پرسپولیس نسبت به میزبانی کشور هند اعلام نارضایتی کردند.  

میزبانی بد هندی‌ها فقط مختص باشگاه پرسپولیس نیست و  مشکلات میزبانی  برای تیم الریان قطر هم رخ داد.  تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونای اعضای این تیم قطری  باعث شد تا محل تمرین آن‌ها تغییر کند و مسئولان قطری هم به این موضوع اعتراض کردند.  

به هر حال مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا در گروه  E از امروز  با بازی پرسپولیس و الوحده امارات در گوای هند شروع می‌شود و باید دید میزبانی هندی‌ها در زمین مسابقه به چه صورت خواهد بود؟  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار