اقدام به موقع گشت پلیس میاندورود جان زن جوانی را که دچار عارضه قلبی شده بود،نجات داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: هوشیاری و اقدام به موقع ماموران گشت یگان امداد این فرماندهی جان زن ۲۵ ساله را که دچار عارضه قلبی شده بود نجات داد.

او افزود: ماموران انتظامی در ساعت ۲ بامداد در حال گشت زنی یکدستگاه خودروی پراید در حاشیه جاده را مشاهده که راننده آن به دلیل عارضه قلبی همسرش دچار آشفتگی شدید و سردرگمی بوده و از آن‌ها درخواست کمک کرد.

جانشین انتظامی میاندورود از اطمینان کامل ماموران انتظامی از بیماری زن ۲۵ ساله به دلیل عارضه قلبی و دعوت همسر وی به آرامش خبر داد و افزود: ماموران انتظامی با انجام برخی اقدامات مراقبتی سپس با مراکز درمانی و یگان‌های امدادی هماهنگی لازم را به عمل آورده و زن جوان را با خودروی پلیس سریعا به بیمارستان انتقال دادند.

سرهنگ محمدی ضمن بیان اینکه پس از انتقال بیمار به بیمارستان وی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و اقدام ماموران انتظامی قابل تقدیر و ستودنی است، گفت:خدمت به شهروندان و حفظ جان آن‌ها برای پلیس مهم و با ارزش می‌باشد، چه این خدمت در نقطه صفر مرزی و مبارزه با دشمنان باشد، و چه داخل شهر در برخورد با مخلان نظم و امنیت صورت گیرد و یا با شیوه‌ای مثل رساندن یک بیمار در معرض خطر مرگ به بیمارستان باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.