معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: در حال حاضر تأکید ما بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و به معدود زائرانی که این دستورات را رعایت نکنند، تذکر جدی داده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امین بهنام معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: در روز‌های اخیر تعداد خادمان سلامت حرم مطهر رضوی حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است، همچنین تمامی فضا‌های مورد استفاده زائران روزانه در سه مرحله به همت نیرو‌های واحد بهداشت اداره خدمات عمومی این معاونت ضدعفونی می‌شود.

او افزود: در صحن‌های مرکزی حرم مطهر رضوی، برگزاری نماز جماعت را نخواهیم داشت، در صحن‌های پیرامونی فرش‌ها با رعایت فاصله ۴۰ سانتی‌متر از هر طرف پهن می‌شود و روی هر فرش شش متری نیز فقط چهار نفر امکان استقرار برای اقامه نماز را دارند.


بیشتربخوانید


معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی ادامه داد: به دلیل قرمز بودن وضعیت شهر مشهد، فعالیت چایخانه‌های حضرت در حرم مطهر امام رضا (ع) نیز متوقف شده است.

بهنام بیان کرد: در حال حاضر تأکید ما بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و به معدود زائرانی که این دستورات را رعایت نکنند تذکر جدی داده خواهد شد.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.