محمودرضا شیرازی با اشاره به طرح یکی از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان گفت: آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستیم.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:تحقیق و بررسی از وضعیت شهرداری آبادان موضوع جدیدی نیست و پیش از این طی سال‌های ۸۹ تا ۹۵ نیز که بنده عهده دار سمت شهردار آبادان بودم تحقیق گسترده‌ای از سوی مراجع صلاحیت دار صورت گرفت و نتایج آن سلامت کار و شفافیت ما در امور را نشان داد، گواه این مطلب حضور مجدد بنده به عنوان شهردار و تایید صلاحیت از مراجع چندگانه است.

او افزود: اخیراً نیز طرح یکی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان پیگیری و تصویب شده که ما از این اقدام استقبال کرده و آماده هرگونه همکاری و ارائه مستندات لازم از دوره‌های مختلف شهرداری آبادان هستیم و شفافیت در امور را برای خود یک اصل مهم می‌دانیم.

شیرازی یادآور شد: یکی از مسائل مهمی که احتمالاً موضوع تحقیق و تفحص است بررسی تعداد نیرو‌های مازاد است، قبلا گفته ام و اکنون نیز قویاً اعلام می‌کنم شهرداری آبادان نیروی مازادِ خانه نشین و یا غیر بومی ندارد و اتفاقاً از حیث نیروی کار، بومی‌ترین سازمان خدماتی آبادان به شمار می‌رود که نزدیک صد در صد کارکنانش بومی هستند.

او افزود: با این وجود امیدواریم هر نتیجه‌ای از تحقیق و تفحص شهرداری آبادان حاصل شود به سود مردم شریف آبادان و کارکنان خدوم شهرداری باشد و به بهبود وضعیت عمومی و توسعه عمرانی بیش از پیش شهر آبادان بیانجامد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.