سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: تعطیلی کامل استان اصفهان منتفی شد و بر اساس مصوبه ستادملی کرونا اجرای طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا با قدرت در دستورکار قراردارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان در خصوص مصوبه ستاد ملی کرونا در زمینه تعطیلی کامل شهر‌های با وضعیت قرمز در کشور گفت: این امر در این ستاد مصوب نشد.

او گفت: بر اساس مصوبات امروز این ستاد اجرای پنج ماده اصلی طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا با قدرت در دستور کار ادارات و سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: بسته حمایتی ۶۰ میلیون نفری ماه مبارک رمضان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این جلسه مصوب شد.

غلامی با اشاره به بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از کرونا گفت: مقرر شد به دستگاه‌هایی که وام کرونا دریافت کردند مهلت ۶ ماهه برای بازپرداخت به آن‌ها داده شود.

او خاطرنشان کرد: استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و مابقی دستگاه‌های اجرایی با توجه به مشخص بودن مسئولیت‌ها، تمامی محدودیت‌های کرونایی را کامل اجرا کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار