با توجه به قرار گرفتن استان اصفهان در وضع قرمز کرونایی، در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مبلغان دینی به صورت مجازی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان امروز در مجمع مبلغان ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه سال‌های قبل، مبلغان دینی در فضای حقیقی فعالیت می‌کردند، گفت: امسال از ظرفیت پیش آمده در حوزه فضای مجازی استفاده خواهیم کرد و به تبیین معارف دینی می‌پردازیم.

او افزود: تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستیم، در حال حاضر وضع استان اصفهان قرمز است، بنابراین امکان هیچ‌گونه تجمع وجود ندارد.


او با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کنار تبلیغات دینی به خصوص در ماه مبارک رمضان، تبلیغاتی در حوزه انتخابات در فضای مجازی خواهیم داشت.

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: با وجود شیوع کرونا فعالیت‌های ما محدود نخواهد شد و شرایط فعلی را به ظرفیتی مطلوب تبدیل می‌کنیم.

سردار فدا با اشاره بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه: «دشمنان در مقابل ما جبهه محکمی تشکیل داده‌اند» گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از شرایط فعلی بهره ببرد، آن‌ها تمام توان خود را برای نابودی جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.

سردار فدا با بیان اینکه سپاه با سازمان تبلیغات اسلامی به منظور تبیین معارف دینی و کمک‌های مؤمنانه همکاری لازم را می‌کند بیان کرد: آنچه برای ما مهم‌تر است تأمین مایحتاج خانواده‌های بی بضاعت و تهیه اقلم بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.