در روز پنجم فرآیند ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری، ۱۵۰ نفر در چهارمحال و بختیاری نام نویسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ملک محمدقربانپور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری، از قطعی شدن ثبت‌نام ۱۵۰ داوطلب برای انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در روز پنجم خبر داد و گفت: با این حساب، مجموع داوطلبان ثبت‌نامی در استان به یک هزار و ۱۶۰ نفر رسیده است.

او افزود: از مجموع ۱۵۰ داوطلب روز پنجم، ۱۴۳ نفر مرد و هفت نفر زن هستند و همچنین از مجموع یک هزار و ۱۲۲ داوطلب مرد و ۳۸ داوطلب زن، ۷۰ درصد به صورت غیرحضوری و ۳۰ درصد به صورت حضوری و با مراجعه به بخشداری‌ها ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


قربانپور با اشاره به زمان ثبت‌نام تا ۲۲ فروردین، توصیه کرد: افراد، ثبت‌نام خود را به روز پایانی موکول نکنند و از تجمع در بخشداری‌ها به سبب خطر شیوع ویروس کرونا پرهیز کنند.

او با اشاره به اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی، مردم با تکیه بر آرا خود و با انتخاب اشخاص اصلح، سرنوشت خود و کشور را تعیین می‌کنند.

قربانپور، مشارکت مردم در تصمیم‌گیری برای مدیریت شهر و پیشرفت امور شهری و روستایی را موجب انتخاب افراد خبره دانست و افزود: بر اساس حضور حداکثری مردم در انتخابات شورا‌ها می‌تواند تضمین‌کننده افراد کارآمد و متخصص در امور مربوطه باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار