در دومین روز از مهلت ثبت‌نام شورا‌های روستا و تیره‌های عشایری، ۱۹۹ نفر برای انتخابات شورا‌های روستا در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ملک‌محمدقربانپور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹۹ نفر در دومین روز از مهلت ثبت‌نام شورا‌های روستا و تیره‌های عشایری در استان ثبت‌نام کردند که ۹۵ درصد ثبت‌نام‌کنندگان مرد و پنج درصد آن‌ها زن هستند.

او افزود: در مجموع دو روز از زمان ثبت‌نام، ۳۶۴ نفر برای حضور در رقابت ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در استان ثبت‌نام خود را قطعی کرده اند.


بیشتر بخوانید


قربانپور اضافه کرد: در مجموع ثبت‌نام‌کنندگان این دو روز، ۱۳۶ نفر دارای مدرک تحصیلی ابتدایی، شش نفر راهنمایی، ۱۱ نفر متوسطه، ۲۷ نفر دیپلم، ۱۲ نفر فوق دیپلم، ۱۳ نفر لیسانس و هفت نفر دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس هستند.

او با بیان اینکه انتخابات در ۵۹۸ روستا در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: از این تعداد ۵۱ روستا دارای شورای پنج نفره و ۵۴۷ روستا دارای شورای سه نفره هستند.

قربانپور به روش‌های ثبت‌نام اشاره کرد و گفت: داوطلبان علاقه‌مند به حضور در این رقابت می‌توانند از چهار طریق استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه داوطلبان تا ۲۲ فروردین مهلت ثبت‌نام دارند، توصیه کرد: تا داوطلبان ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند و از تجمع در بخشداری‌ها به سبب خطر شیوع ویروس کرونا بپرهیزند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار