تصادفات شهری یکی از اتفاقات هر روزه شهری است، خطری که بار‌ها هشدار داده شده است، اما باز هم بررسی تلفن همراه روی دوچرخه حادثه ساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به حتم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی یک عمل خطرناک به شمار می‌رود و می‌تواند خطرات بسیاری را برای راننده و سرنشینان خودرو به همراه داشته باشد، مانند اتفاقی که به تازگی برای یک دوچرخه سوار رخ داد.

این دوچرخه سوار در حال کنترل کردن و وارسی تلفن همراهش روی دوچرخه بود که ناگهان با یک خودروی پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دوچرخه سوار در حالی که سرش به تلفن همراهش مشغول است مستقیم به سمت یک ون پارک شده حرکت کرده و به عقب آن برخورد می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که این دوچرخه سوار پس از برخورد با خودرو به سمت عقب پرتاب شده و سپس از شدت درد دستش را روی صورت خود می‌کشد. «رکس چامپمَن»، بسکتبالیست سابق آمریکایی به منظور هشدار به کاربران این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. او در شرح این ویدئو نوشت: «هنگام ارسال پیام دوچرخه سواری نکنید.»


بیشتر بخوانید


این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۹۷۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری بی احتیاطی این مرد حین رانندگی را مورد انتقاد قرار دادند.

گفتنی است، وقوع این حادثه برای این دوچرخه سوار در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۷ نیز سقوط یک شهروند چینی حین راندن اسکوتر و چک کردن موبایل خود به داخل چاه فاضلاب خیابان خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار