نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت گفتمان علوی و رهبری یکی از مهمترین اموری است که در ماه مبارک رمضان باید به خوبی به آن پرداخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه که جایگزین نماز جمعه این هفته شهرکرد به واسطه وضعیت قرمز شیوع کرونا شده است، با اشاره به ماه مبارک رمضان افزود: به زودی وارد ماه مهمانی الهی می‌شویم و باید این فرصت را غنمیت شمرده و از برکات این ماه به خوبی استفاده کرد.

او با اشاره به فراز‌هایی از خطبه شعبانیه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم گفت: تقویت باور به معاد، اطعام فقرا و نیازمندان، اخلاق محوری، خودمراقبتی، یتیم نوازی، توبه و استغفار از مهم‌ترین دستوراتی است که در این ماه به آن سفارش شده است.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در پیام دوم، مقاومت در برابر دشمن، ایستادگی و بصیرت را رمز پیروزی در جهاد اصغر دانست و اضافه کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب، اقتصاد مقاومتی، توجه به تولید داخلی، قوی شدن در برابر دشمنان و خنثی کردن مکر آنان، همان گفتمان علوی است که انقلاب را حفظ می‌کند و صیانت به همه ابعاد انقلاب می‌بخشد.

او ادامه داد: البته نرمش قهرمانانه، تعامل سازنده با دنیا و انعقاد تفاهم نامه‌های عزت آفرین راهکاری برای توسعه و پیشرفت کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در پیام سوم با اشاره به لزوم سپردن مسئولیت‌ها به جوانان جهادی و انقلابی، گفت: توجه به ارزش‌های انقلاب، هدف گیری آرمان‌های انقلاب با همت بلند، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، بی اعتمادی به دشمن و داشتن بصیرت سیاسی و تقوای دینی از مهم‌ترین شاخص‌های مسئولان انقلابی است.

او در پیام چهارم جمعه به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای و روز هنر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سید مرتضی آوینی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز کشور در عرصه پزشکی، داروسازی و تأمین انرژی به دانش هسته‌ای نیازمند است و هنر انقلاب اسلامی هم همین است که ما بتوانیم ضرورت‌های کشور را پیش ببریم، پرچم انقلاب را برافراشته نگه داریم و این راه همچنان پر رهرو باشد و خدایی نخواسته ضعف بر انقلاب و انقلابیون حاکم نشود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار