نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تنها راه مقابله با تحریم‌ها، رفع موانع، پشتیبانی و رونق تولید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز در نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۰  با بیان اینکه دشمن همچنان به تحریم‌ها اصرار دارد گفت: تنها راه مقابله با تحریم‌ها رفع موانع و پشتیبانی و رونق تولید است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه تقارن سال جدید با ماه شعبان را باید غنیمت شمرد، افزود: شعار امسال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است که بیانگر اهمیت و ضرورت جامعه امروزی است.


بیشتر بخوانید



او افزود: تولید آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری سه سال با عناوین مختلف به آن توجه دارند. امروز ما با جنگ اقتصادی و ترفند‌های دشمن در عرصه اقتصادی مواجه هستیم.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: لذا رهبری با هوشیاری و درایت به این مسئله توجه دارند و می‌خواهند تا اقتصاد کشور قوی شود.


او گفت: جوانان، آگاهان و فعالان عرصه اقتصادی و تولیدی به خوبی وارد عمل شدند و نتیجه اش موقعیت اقتصادی ۱۸ در بین ۲۰۰ کشور جهان است.


امام جمعه شهرکرد افزود: پشتیبانی دولت و مسئولان هم ضروری است تا نه تنها پشتیبان تولید داخل باشند بلکه خودشان هم در عرصه باشند.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: باید موانعی همچون قاچاق و واردات بی رویه برطرف شود تا اقتصاد جایگاه خودش را پیدا کند.


امام جمعه شهرکرد در ادامه از مردم خواست: روز طبیعت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کار کادر درمان را سنگین نکنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار