عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: ۱۹۳ هزار میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی در کشور اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در بودجه ۱۴۰۰ با تدبیر مجلس شورای اسلامی ۱۹۳ هزار میلیارد ریال برای کاهش محرومیت‌ها اختصاص یافت.
 
مهدی روشنفکر افزود: ۱۹۳ هزار میلیارد ریال از منابع موجود در جدول تبصره ۱۴ در زمینه کاهش محرومیت در قسمت‌های کم برخوردار اختصاص یافته است.

او با تأکید بر اینکه محرومیت‌زدایی و سرعت دادن به رفع محرومیت‌ها در مناطق کمتر برخوردار از اولویت‌های مجلس یازدهم است گفت: اعتبارات محرومیت زدایی در کشور بر مبنای شاخص‌های جمعیت و وسعت مناطق محروم، شاخص دسترسی به امکانات و نقاط متمرکز محروم تقسیم شده است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس، رئیس کمیسیون تلفیق و اعضای این کمیسیون در بودجه ۱۴۰۰ نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتربرخوردار داشته‌اند.

روشنفکر بیان کرد: بودجه تبصره ۱۴ محرومیت زدایی کهگیلویه و بویراحمد ۴ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال، جمع اعتبارات آب روستایی با ۲۰۸ روستا با جمعیت ۲۴ هزار و ۱۲۰ نفر ۵۷۱ میلیارد ریال و ۶۱۷ میلیارد ریال برای راه‌های روستایی این استان در بودجه ۱۴۰۰ اختصاص یافته است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.