فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده گفت: مشکل چندین ساله کشاورزان دلی خیارکار لنده به همت بسیج سازندگی سپاه فتح استان برطرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسفندیار مختاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده گفت: پس از گذشت چندین سال از مشکلات آب کشاورزی و شرب کشاورزان و باغ‌های عشایر منطقه دلی خیارکار و مهرجان در هفته دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده و استان تا حدودی مشکل کشاورزان بر طرف شد.

مختاری افزود: توجه به محرومیت زدایی از مهمترین برنامه‌های سپاه پاسداران در مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق محروم است که در بخش‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اجتماعی خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

او با بیان اینکه در سفر پارسال به مناطق ییلاقی دلی مهرجان و خیارکار در بخش موگرمون شهرستان لنده مشکلات کشاورزان و عشایر این دو منطقه مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: مهمترین مطالبه آنان بحث لوله پلی اتیلن برای جلوگیری از هدر رفت آب و تامین آب شرب بود که پیگیری‌های لازم از طریق بسیج سازندگی استان برای رفع مشکل در طول شش ماهه گذشته به ثمر نشست و امروز بیش از یک هزار و ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن با هدف رفع مشکل کشاورزان این منطقه تامین شده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.