مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه جمعه ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ سارق سابقه دار و حرفه‌ای

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران انتظامی تنکابن به منظور پاکسازی نقاط آلوده، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات پلیسی به مرحله اجرا گذاشتند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه ۵ سارق سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی ماموران انتظامی به ۲۸ فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات اعتراف کردند.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی با اولویت گشت زنی در محور‌های جنگلی و کنترل خودرو‌های باری، ۲ خودروی نیسان حامل چوب را شناسایی و توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی‌های توقیف شده، ۵ تن چوب جنگلی که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های ساری برداشت شده بود راکشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی چوب، گفت: ماموران انتظامی محصولات قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف ۴۲ فقره سرقت در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۱ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیات‌های غافلگیرانه‌ای دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۴۲ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار