با توجه به شرایط قرمز کرونایی، حضور استادان در گروه های آموزشی اعم از بالینی و علوم پایه در همه دانشکده ها به صورت ۵۰ درصدی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریبرز ثمینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به گسترش ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در مشهد گفت: حضور دستیاران در همه رشته‌ها در نوبت‌های آموزشی صبح به صورت ۵۰ درصدی و با برنامه ریزی دانشکده و گروه‌های آموزشی است.

او با بیان اینکه آموزش دانشجویان در مقاطع پی. اچ. دی به صورت مجازی و حضوری طبق برنامه اساتید راهنما، مدیران گروه و دانشکده است افزود: حضور کارورزان پزشکی و دندانپزشکی نیز فقط به صورت کشیک و طبق برنامه تنظیمی دانشکده و مدیران گروه‌ها است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور دانشجویان پرستاری و مامایی در مقاطع بالینی را براساس برنامه‌ریزی دانشکده مربوطه دانست و ادامه داد: حضور کارآموزان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی با ظرفیت ۵۰ درصد (یک روز در میان) به طور تلفیقی (حضوری و مجازی) در بخش‌های مختلف آموزشی با برنامه ریزی مدیر گروه و با استفاده از ظرفیت کلینیک‌های ویژه و گروه بندی دانشجویان به منظور جلوگیری از تجمع غیرضروری صورت می‌گیرد.

ثمینی بیان کرد: آموزش عملی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در همه دانشکده‌ها تعطیل است، ولی آموزش نظری آن‌ها کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: این دستورالعمل بهداشتی تا انتهای فروردین ۱۴۰۰ لازم الاجرا ست.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.