معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: با توجه به وضعیت موجود و طبق مصوبات امروز ستاد پیشگیری از کرونا از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین شرافتی راد فرماندار تربت حیدریه گفت:با توجه به نارنجی شدن تربت حیدریه به لخاظ وضعیت بیماری کرونا،محدودیت‌های کرونایی  در این شهر اجرا می‌شود.

او افزود: تشدید نظارت بر ساختار اداری و بانکها، ممنوعیت و کنترل ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی در سطح شهرستان، تداوم رژه موتوری و هشدار‌ها در سطح شهر از جمله این محدودیت‌ها است.


بیشتر بخوانید




فرماندار تربت حیدریه ادامه داد:مشاغل گروه شغلی سطح ۳ شامل، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی تعطیل خواهد بود.

شرافتی راد بیان کرد: و کاهش حمل و نقل عمومی درون شهری، همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی تعطیل هستند.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.