در این گزارش به شرح حادثه پیش آمده برای یک نخبه صنعت نفت، بعد از مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سجاد پورالحسینی جوان نخبه‌ای است که چندی پیش با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان از مشکلات نخبگان صنعت نفت کشور صحبت کرد اما پس از این مصاحبه و انتشار آن در قالب گزارش‌های "نخبگانی با آرزوی اشتغال در وزارت نفت؛ کرسی‌های وزارتی در اختیار نمایندگان با تخصص غیر مرتبط!" و "کارمند خوب از نظر زنگنه کیست؟ /جوانانی که یکی در میان وارد وزارت نفت می‌شوند!"، حادثه تاسف برانگیزی برای او رخ داده که به نظر نمی‌رسد اتفاقی بوده باشد.

متاسفانه این نخبه صنعت نفت طی حادثه‌ای در آب‌های بین المللی اطراف ایران، به شدت از ناحیه دست آسیب دید و به بیمارستان صنعت نفت منتقل و در آن جا مجبور به جراحی و کار گذاشتن پلاتین در دست خود شده است.

او در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این حادثه بیان کرد: پس از انتشار آن مصاحبه، بنا بر گفته یکی از مدیران مرتبط در حین عصبانیت، در حال جمع آوری طومار بر علیه من هستند به دلیل این که در بخشی از آن مصاحبه به محل فعالیتم که اداره نظارت بر صادرات بود، اشاره کردم. دفتر کل اداره نظارت بر صادرات نیز که به صورت مستقیم زیر نظر وزیر نفت است، این کار را شروع کرده تا برای بیان این صحبت‌ها به بهانه پایین آوردن اعتبار این اداره از من شکایت کنند.

این دانش آموخته نخبه رشته ازدیاد برداشت نفت ضمن تاکید بر این که سمت فعلی او هیچگونه ارتباطی با رشته ازدیاد برداشت نفت و نیازی به مدرک تحصیلی بالا ندارد، افزود: از ابتدای فعالیتم در وزارت نفت هر بار به طور غیرقانونی و بدون صدور حکم ماموریت، من را به ماموریت در آب‌های بین المللی می‌فرستادند و به همین دلیل برای آن ماموریت‌ها بیمه بین المللی نداشتم.

پورالحسینی اظهار کرد: مطلع شدم که یکی از مدیرانی که زیر نظر او فعالیت می‌کنم، اینطور گفته که وقتی بر علیه وزارت مصاحبه می‌کنید، باید انتظار هر رفتاری را داشته باشید. به همین دلیل، پس از اتفاقی که رخ داد و دست من آسیب رسید نیز پیگیری انجام نشد.

او گفت: گذشته از این که پیگیری صورت نگرفت، وقتی از شرکت محل فعالیتم در جنوب کشور پیگیر گزارش حادثه شدم، این طور گفتند که از تهران دستوری رسیده مبنی بر این که فعلا گزارش حادثه را ندهید.

این فارغ التحصیل برتر دانشگاه آلبرتای کانادا افزود: این افراد با خود فکر می‌کنند که می‌توانند با پرداخت دیه من را از پیگیری تخلفاتشان منصرف کنند اما تنها هدف من این است که به مسئولان کشور بگویم نباید نخبه‌های مملکت را که در این شرایط تحریمی از دانشگاه‌های برتر دنیا فارغ التحصیل شده اند، به چنین مصیبت‌هایی دچار کنند.

او اضافه کرد: مسئولان باید پاسخ دهند که چرا باید نیروی فوق دکترای صنعت نفت کشور، فعالیتی را انجام دهد که حداکثر نیاز به مدرک کارشناسی دارد؟ چرا از نخبگان در مشاغل متناسب با علم و توان آن‌ها استفاده نمی‌شود؟ چرا باید با یک قایق ماهیگیری فاقد استاندارد نیرو‌های نخبه کشور را در دریای طوفانی رها کنند؟

واکنش وزارت نفت به گلایه‌های یک نخبه / از چهار سال سرگردانی در دادگاه تا اسیر شدن در امواج دریا

اعزام به ماموریت کاری با شیوه جدید

پورالحسینی ادامه داد: به صورت معمولی وقتی نیرو‌ها را به ماموریت می‌فرستند، کشتی تا نزدیکی ساحل می‌رود و سپس یدک کش‌های استاندارد، آن‌ها را برای مسافت‌های کوتاه و ایمن تا ساحل منتقل می‌کنند اما متاسفانه در این ماموریت جدید که بعد از مصاحبه من را فرستادند، در تاریکی شب و در حالی که فاصله ۵۲ مایلی یعنی حدود ۱۰۰ کیلومتری تا ساحل داشتیم، به یک باره اعلام کردند که باید مابقی مسیر را با یدک کش بروید.

او با اشاره به این که یدک کش شب حادثه بر خلاف سایر ماموریت ها، غیر استاندارد بوده گفت: متاسفانه دریا طوفانی بود و یدک کش توان ادامه دادن تا ساحل را نداشت و پس از پیگیری بسیار زیادی که انجام دادیم، یک قایق ماهیگیری را برای کمک فرستادند.

این دانش آموخته نخبه رشته ازدیاد برداشت نفت در ادامه اظهار کرد: هر چقدر اصرار کردم که این قایق ماهیگیری نمی‌تواند امنیت داشته باشد، به زور گفتند که باید سوار آن شوید و پس از آن نیز متوجه نشدم که چطور بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که قایق نتوانسته بود خود را به ساحل برساند و یکی از نیرو‌های یک شرکت خصوصی به واسطه آشنایی که با من داشته، من را از آب به ساحل برده بود.

او در ادامه گفت: در ساحل نیز هیچگونه کمکی از سوی شرکت محل فعالیتم به من نرسید و با تاکسی من را به بندرعباس رساندند که چون در آن جا نیز شرایط بیمارستان‌ها خیلی وخیم بود، گفتند نمی‌توانیم پذیرش کنیم و به همین دلیل مجبور شدم خود را به بیمارستان نفت تهران برسانم.

پورالحسینی همچنین گفت: در مدت حضورم در بیمارستان، مسئولان هیچگونه پیگیری نداشتند و در پاسخ به پیگیری‌های من نیز، گزارش حادثه را به تهران ندادند و گفتند دستور رسیده فعلا گزارشی اعلام نشود. در همین شرایط یکی از همکاران به من اطلاع داد که چون می‌خواهی شکایت کنی و بر علیه وزارت مصاحبه کرده ای، مدیران در حال جمع آوری امضا از کارکنان برای جمع آوری طومار علیه تو هستند تا با بهانه پایین آوردن اعتبار اداره نظارت بر صادرات، بتوانند حقوقت را کم کنند و از شکایت منصرف شوی!

او در پایان بیان کرد: تاکنون بار‌ها به ماموریت رفته ام اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداده بود و سئوالی که پیش می‌آید این است که چرا به یکباره و بعد از مصاحبه علیه وزارتخانه این اتفاق رخ داد؟ اکنون نیز به دلیل این که هیچ نامه‌ای مبنی بر گزارش حادثه به من نداده اند، نمی توانم به پزشکی قانونی مراجعه کنم.

در شرایطی که صنعت نفت کشور گرفتار سنگین‌ترین تحریم‌های تاریخ خود شده، نخبگان صنعت افرادی هستند که می‌توانند راه برون رفت از این تحریم‌ها را هموار کنند و شایسته نیست که مسئولان وزارت نفت، نه تنها از توان و تخصص آن‌ها بهره‌ای نبرند، بلکه تاب مواجه با انتقادات آن‌ها را نیز نداشته و بخواهند با چنین شیوه‌ای این نخبگان را وادار به سکوت کنند. همچنین لازم است که دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود کرده و دلیل اتفاق رخ داده برای این نخبه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت نفت ، نخبه گزینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
زنگنه باید محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی فرزند زاگرس مرکزی
۲۰:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخ
نفت تو تحریم جوانمردی شو خوب نشون داد!!!!!!!
تولید نفت را بعد از دهها سال از نزدیک هفت ملیون به زیر نیم ملیون رساندند.کاش مدیران نفتی و بعضی نفتی‌ها کمی غیرت نظامی‌ها را داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۰:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیران نفتی هنوز تو دهنی خوبی نخوردند مدیرانی که روز به روز تولید نفت را کم و کمتر کردند و بیشتر و بیشتر از همه هم خوردند.
وای بر ما با این مدیران و شرکت نفتمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حقوقهای چهل و پنجاه میلیونی در مدیران تنبل و پشت میز نشین نفت علاوه بر خانه های سازمانی و آب و برق رایگان و تفرجگاهای اختصاصی شمال و جاهای خوش آب و هوای ایران و وام‌های کلان و...و..تنها گوشه ای از امکانات است که تنها سهم مدیران است و نه کارگران نفتی،این عدالت نیست این زیاده خواهی یک طرفه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
در مملکت بند پ ( پول و پارتی ) داری حرف بزن وگرنه هیچ حقی نداری تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
وزارت نفت نگید!
بگید دولت خودمختار نفت
این وزارت تافته ی جدا بافته است ظاهرا!
معلم رسمی ۳ ملیون باید حقوق بگیره و کارمند شرکت نفت ۱۵ ملیون!
طبق کدام منطق؟!
چرا حقوق کارمندای نفت از همه ی ارگان ها با اختلاف بیشتره؟
تو شهر ما (آبادان) کلا ۶ تا اسخر وجود داره (یه شهر ۶۰۰ هزار نفری) که ۳ تاش برا کارمندای شرکت نفته(یه جمعیت نهایت ۲۰ هزار نفری)
بهترین سالن های ورزشی،بهترین بیمارستان،بهترین باغ ها و پارک ها، همه و همه مخصوص کارمندای شرکت نفته.
ایضا به مناطقی که کارمندای شرکت نفت ساکن هستند بسیار بیشتر از مناطق دیگر رسیدگی میشه و این کاملا مشخصه و این مناطق تفاوت زمین تا آسمان دارن نسبت به باقی مناطق.
ایضا بهترین و مجهزترین مدارس متعلق به خانواده ی کارمندای شرکت نفته
دود پالایشگاه آبادان در حلق شهروندان و فایده ی آن فقط و فقط برای عده ای اندک!
این همه تبعیض و بی عدالتی مطابق کدوم منطق؟!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا زمانی که افرادی مثل شما هستن...............تو یک معلم ابتدایی رو با مهندسی که توی بیابون روی سکوهای نفتی و گرما و... کار میکنه مقایسه میکنی؟؟؟؟ حقوق معلمارو که چندین بار اضافه کردن...چرا بازم مینالید؟؟ درضمن اگر خیلی اعتراض داری ، سعی کن خودتو بالا بکشی، نه اینکه بقیه رو هم پایین بکشی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
زورت میاد ؟؟ برو فکرتو درمان کن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا زمانی که افرادی مثل شما هستن...............تو یک معلم ابتدایی رو با مهندسی که توی بیابون روی سکوهای نفتی و گرما و... کار میکنه مقایسه میکنی؟؟؟؟ حقوق معلمارو که چندین بار اضافه کردن...چرا بازم مینالید؟؟ درضمن اگر خیلی اعتراض داری ، سعی کن خودتو بالا بکشی، نه اینکه بقیه رو هم پایین بکشی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
واسه طرز فکرت و حسادتت متاسفم..برو اداره خودتو اصلاح کن نه اینکه واسه دیگران بد بخوای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این همه تبعیض و بی عدالتی مطابق کدوم منطق؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
معلومه تو از همون مدیران نفتی هستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده معلم نیستم
بله، از بی عدالتی زورم میگیره
حقوق معلم ها رو چندین بار افزایش دادن هنوز به ۳ ملیون هم نرسیده برا معلمی که ۱ سال سابقه کار داره
تو تمام دنیا شغل معلمی قابل مقایسه نیست با مشاغل دیگ اما متاسفانه تو ایران معلم جایگاه اجتماعی نداره ک اون هم بخاطر سیاست های اشتباه دولته و تبعیض
مهندسی ک تو گرما کار میکنه حاضر نیست و نمیتونه ۲ روز بچه های اول ابتدایی رو تحمل کنه با حقوق تقریبا هیچ
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۴۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام سیستم وزارت نفت کلا برای مدیران و کارکنان رسمی خود تصوری ایجاد کرده که سیستم رو مال شخصی خود میدانند ...یکی از جاهایی که میشه با قاطعیت گفت ؛تو ایران نظارتی رو هزینه ها و کارها نیست ،همین وزارت نفت است.من وضعیت استخدامی این بنده خدا رو نمی‌دانم اما مطمئن باشید اگر کارگر بود هیچ رسانه ای هم با او مصاحبه نمی‌کرد!همه شرکتهای زیر مجموعه دست مافیای آقای زنگنه هستند و وقتی اینها هم بروند دست مافیای وزیر و مدیر بعدی...مگر واقعا یکنفر پیدا بشه تو این مملکت سیستم. رو جراحی کنه..نظام حقوق و دستمزد نابرابر،ازبین بردن بودجه ،باند وباند بازی ...کو چشمی که ببینه؟!
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۹:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شرکت نفت بیش از اندازه گستاخ و بی چشم و رو و یاغی شده ،باید یه خورده ادب شود تا حساب کار بدستش بیاد.
توی این کشور یک شرکت نباید تک خوری و جولان بدهد همه از این آب و خاک و کشوریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من از کارمند دادگستری زمین خریدم، بعداخود دادگستری یک بندی توی قرارداد پیدا کردن و ازم پس گرفتنش...همون پولو شاید میتونستم جای دیگه زمین بخرم اونموقع
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا صرفا بعنوان یک خبر با این موضوع برخورد نکنید و باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر برخورد دستگاه های نظارتی برای این اتفاق شود تا هر کسی در هر سمتی به خود اجازه چنین رفتارهایی را ندهد
اگر در چنین اتفاقاتی ، فرد انتقاد کننده حمایت نشود ، موضوع انتقاد و یا سوت زنی بخاطر عدم حمایت ، کاملا از بین می رود که اتفاقی بسیار خطرناک خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایرانی نخبه خیلی مردی
Iran (Islamic Republic of)
محمدنکوئی
۰۱:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
به چه خوبی از نخبگان برای پیشرفت کشور استفاده میکنند .این خبر رو باید در اخبار تلوزیون بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببینید انتخاب اشتباه چه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی تو دفتر وزیر دستگاه کارتخوان فعال باشد ، وقتی وزیر با سادگی میگوید ما عرضه نداریم و خارجی ها باید بیایند کارمان را را بیاندازند ، باید دست نخبگان را له کنند تا دستگاه کارتخوان وزیر درامد زایی داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفانه مافیایی در صنعت نفت حاکم است که اجازه نمی دهد افراد نخبه و مستقل و دارای دانش دراین صنعت رشد کنند. مدیریت نفت نیاز به جراحی عظیم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ساختار نفت داغون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ساختار نفت داغون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفت ملک‌خصوصی کسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکری به حال جوانان نخبه کنید
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
واااااای
متاسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنگنه بخوبی ماموریت نابود کردن نفت رو انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای ریسی پیگیری کنید در حوزه نفت خیلی مافیا بازی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
اینم از مدیران دولت نا امید
بخدا وین را دریابید بدبختمون میکننها
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
یکی از فامیلهای ما سال۹۸ تابستانش استادش تو المان براش دعوت نامه فریتاد رفتن ۳ ماه تالستان فقط بودن زن وشوهر خانمش دکتراش رو سال بعد گرفت از قبل پول بلیط رفت وبرگشت خونه براشون اجاره کردن ۱۰۰ میلیون هم این ۳ ماه به اقای دکتر حقوق دادن وویزای شیمنگن گرفتن اخر هفته ها به ۷ یا ۵ کشور هم جهت گردش هم در ۳ ماه رفتن گفتن بمون گفت نه ما وطنمون رو ترک نمیکنیم فکر میکنید چقدر بهش حقوق میدن هیئت علمی دانشگاه واستاد دانشگاه هم هست اما غیرت ایرانی نگذاشت برن میخوان کاری کنند بچه های ما بیغیرت بشن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا با یک نخبه ابنچنین برخوردی میکنند اینجا خط وباند کارگر بوده نه خدا نه تخصص این کارها باعث میشه بچه های نخبه فرهر کنند برن وباجان ودل از انها در کشورهای اروپایی با امکانان بالا از انان پذیرایی میکنند با حقوق وامکانات بالا چرا قوه قضاییه ورود نمبکنند واحقاق حق این جوان را نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
شما درکدام نقطه‌ای از کشور ایران دیده‌اید دستگاهای دولتی با کسانی که از راه دلسوزی برای وطنشان صحبت می‌کنند، چنین برخوردهای ناشایست و غیر مسولانه‌ای نداشته باشند؟ من ازهمین از جناب آقای رئیسی خواهش می‌کنم به این اوضاع رسیدگی و به مردم شریف ایران اطلاع رسانی نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
شما مطمئنی در قوه قضائیه فضا سالم است؟همه جا تیره و تار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خودم از قوه قضاییه ضربه خوردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
متاسفم برای زنگنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
هرکسی هم نمیتونه بره کانادا ماهی ۲۰۰ سیصد میلیون بده تحصیل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
بورسیه گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
شاید بورسیه شده تو چرا قضاوت میکنی؟
بعدشم الان داری طرفداری اون مسئولین رو میکنی که این بنده خدا رو با قایق ماهیگیری وسط دریا فرستادن ساحل؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه عد ه ای ترسوی بزدل صنعت نفت را به گرو گرفته اند و برای صنعت از آید ه های شخصی خود استفاده میکنند صنعت نفت گرفتار گروههای مافیایی از سمت ریسان و مدیران بی عرضه و تبل و پشت میز نشین و مفت خور با حقوقهای نجومی شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
یعنی شرکت نفت ما یک اشغال دونیه هر کی داره توش مدیریت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
جواد دهقان زاده
۲۱:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام
بنده معلم بازنشسته هستم ایثار گر فرهنگی بعد از چندسال بازنشستگی،ازطرف آموزش وپرورش به بنده اعلام کردند که چون مدرک کارشناسی دارم وهم چنین جانباز هستم،می توانم ۵سال دیگر در آموزش وپرورش خدمت کنم.از ۱۵ شهریور ماه۹۹ به تدریس پرداختم.دربهمن ماه حکم کارگزینی برایم زدند.متوجه شدم حقوق دوران شاغلی ام هفت صد هزار تومان از زمان بازنشستگی ام کمتر است.هیچ نهاد و ارگانی نیز پاسخی به من نمی دهند.خواهشمند است این موضوع را به گوش مسئولان امر برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا از سهمیه جانبازی استفاده کردی و جای یک جوان رو گرفتی، مگر شما برای رضای خدا نرفتی جبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای خدا ،دین و کشورش حالا سهمیه حقش است ،آیا یک جانباز همان توان اولیه را دارد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
متاسفم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
الا لعنت الله علی القوم الظالمین.
خدا لعنت کنه مسببان این حوادث از وزیر نفتش بگیر به پایین.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
وقتی یک عده خائن به درون حاکمیت مملکت نفوذ بکنند همین میشود دلسوزان تبعید و خانه نشین افراد خائن مشغول نابودی مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
مایه تاسف هست وقتی نخبه هاروبااتوبوس بردن مسابقات واوناروواژگون کردن چه انتظاری میشه داشت خدابه داد جونای مردم برسه یاخودشون میکشن یاراه برای ترورشون روتوسط اسرائیل فراهم میکنم
Iran (Islamic Republic of)
شاغل مناطق عملیاتی نفت در دریا
۲۱:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
یعنی ماها که تو دریا کار میکنیم تبعیدی هستیم . ایشون انتظار دارن تو تهران بشينن و حقوقشون هم بالا باشه . اگر حقوق بالا ميخان باید دریا هم کار کنن . بقول شاعر :هر کسی طاووس خواهد جور هندوستان کشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
من هم برات متاسفم برادر من شخصا مقابل وطن پرستی شما سر خم میکنم بخداامسال زنگنه فقط بدرد تویله تمیز گردن میخورن لجن های وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
درود و سلام بر تو جوان شجاع که واقعا با این صحبتها مجاهدت میکنی و در افتاده ای با مثلث زر و قدرت و زور که در جایی مثل وزارت نفت به راحتی دهان منتقدان را میبندند آقای رئیسی شما میفرمایید برخورد میکنید با ظلم که من مطمئنم همینطوره وشما با ورودبه این پرونده این افراد را به سزای اعمال خود برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
استیضاح وزیر نفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
یک ضرب المثل انگلیسی میگه با کسی که چکت رو امضا می کنه در نیفت،. نمکدون شکستی اینم عاقبت کار است.نخبه نخبه هم نکن هزار تا مثل تو بخودشون نخبه نمیگن.تو به مملکتت خیانت کردی وقتی دستگاه رسمی کشورت رو زیر سوال میبری و اطلاعات درز میدی.خامی و نپخته.
Iran (Islamic Republic of)
ح ر
۰۱:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
حقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
خائن هاي نفوذي
بچه هاي مملكت خودتونو ميخاين بكشين
چ با شرفيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
بزرگترین اشتباه خدمت به این مسئولان و اقازاده های سهمیه دار دزدشان هست. انسان باید در جایی که برای وجودش و استعدادهایش اهمیت قائل هستند زندگی و خدمت کند. راهی که خیلی از جوانان این مملکت رفتند و خارج از این مرزها برای او ارزش قا ئل شدند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
من خودم بزرگ شده محیط شرکت نفت هستم. کلا شرکت نفت همش باند بازی هستش، بدتر از اینها رودیدم اتفاقاتی که این اقا پیش اونا هیچه. دیگه خودتون تا تهشو بخونید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تو اگه واقعا نخبه ای بورو آزاد کار کن چکار این شرکت داری؟ بورو دیگه، چیه نمیتونی؟ خب این بلاییه که سره همه اومده ولی الان تو خوشی زده زیره دلت وقتی اخراج شدی حالت جا میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تامین اجتماعی از قبول شدگان آزمون استخدامی پیمانی که شهریور پارسال توسط سنجش برگزار شده بود ، داره تعهد می گیره که قبول شدگان رو به صورت شرکتی جذب کنه و تعهد استخدامی نداره ! لطفا پیگیری کنید ! ما ۱۲۰۰۰ نفر قبول شده ی آزمون استخدامی پیمانی تامین اجتماعی هستیم که ۸ ماهه معطل شدیم و الان بعد از ۸ ماه به ما می گن یا استخدام شرکتی بشین یا هیچ ! یه تعهدی هم می خوان ازمون بگیرن که تامین هیچ گونه تعهد استخدامی به داوطلبان نداره ! خیلی از ما ها به امید این که تامین قبول شدیم دیگه بی خیال آزمون های دیگه شدیم ! من خودم پرستارم و خیلی از امکارم رو می شناسم که به خاطر تامین ازمون وزارت بهداشت رو شرکت نکردن ! واقعا ظلمه ! لطفا پیگیری کنید ، دستمون به جایی نمی رسه ! تامین می گه چون حد نصاب ۵۰ درصد بوده و تو تمام کشور خیلی ها از شغل محل ها کسی نتونسته حد نصاب بیاره و همه ی اون شغل محل ها رو به صورت شرکتی جذب می کنیم ! من خودم برای بیمارستانی شرکت کردم که ۷۰ نفر نیروی پرستاری می خواد و من با نمره ۴۳ و نیم بالاترین نمره رو اوردم ! الان بعد ۸ ماه به ما می گن باید جذب شرکتی شید ! خب اگه از اول می گفتن که ما می رفتیم سراغ آزمون های دیگه ! من خودم واسه آزمون وزارت بهداشت هم قبول شدم اما به نمایندگی از دوستام اینجا پیام می دم شاید کسی پیگیری کنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
وزارت نیرو هم همین طور هست این وزارت خانه فقط ضرر می دهد و مسئولان اش افتخار می کنند سفر خارج رفته اند ! و فکر می کنند خیلی خیلی زیاد می دانند !

آنان پرورش یافته فرهنگ و علم غربی هستند آنان علم و فرهنگ غربی را مانند طوطی حفظ کرده اند و علم ایرانی و اسلامی را سرکوب می کنند و قبول ندارند حاضرم طی مقاله ای بگویم چگونه می توان در این صنعت 90 در صد هزینه ها را کم کرد .
حتی حاضرم بگویم چگونه می توان بدون نیاز کمک و دریافت هزینه از دولت هرسال قیمت برق مصرفی مردم را 10 درصد به مدت 5 سال کاهش داد اما سود هم نماییم
و چگونه می توان به کشورهای همسایه برق خیلی ارزان صادر کرد
و چگونه ظرفیت نیروگاه بوشهر را 10 برابر کرد حتی بدون یک ریال کمک دولت ؟
حتی حاضرم هر کسی بتواند ایرادی به طرح ام را ثابت کند جایزه دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تو تمام ارگان های ایران، اگه بالا دستی بخاد نابودت کنه طوری برنانه میچینه که حتی قانون نتونه ایراد بگیره، قانونی به غلط کردن میندازنت، جای شاکی و متهم عوض میشه، میدونم تایید نمیکنی yjc
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
خدا پدرت رو بیامرزه اگه تو این مملکت ملاک فقط شایسته سالاری بود که الان ما تو مریخ مشغول آپارتمان سازی بودیم
Denmark
ناشناس
۱۹:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
دانشگاه آلبرتا کانادا رو ول کردی اومدی ایران افتادی تو خلیج فارس شانس آوردی کوسه نخورد تو رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
حالا بگید دشمن ما آمریکا و غرب است

دشمن ما مسؤلانی هستند که با رانت و نالوتی گری کرسی گرفتند
دشمن ما همین هایی هستند که موجب خروج جوانان وطن پرست میشوند
حالا مرگ بر ها را روانه ای اینها باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تکبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
اگه آقا زاده بود الان معاون یا مشور وزیر بود، یا مدیر عامل یه جا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تا زمانیکه آقای زنگنه بر کرسی(ارثیه پدری) وزرات نفت تکیه زده اوضاع همین است.نخبه کیلو چند! برای آقایان مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
واه شیطنت از خودت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
الان فکر کردی رئیس میشی؟ جوانان لایق زیادند اگه نمیخوای بورو تا یکی دیگه بیاد الکی جا اشغال نکن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فامیلای وزیر هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
اینکه زر زد ه شکی نیست خواسته خودشو گنده نشون بده ولی اگر کسی به دزد بودن زنگنه شک داره یه گاگول به تمام معناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
مرگ بر مسئولان خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
داداش گلم مشکل اینه اینجا تخصص خالی خیلی به دردت نمیخوره.باید بله قربان گو باشی تا کارت پیش بره.آخه کی اونجا رو ول میکنه بیا اینجا.عقلم خوب چیزیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
خواهشا پيگيري كنيد. چرا مديران نالايق اينگونه جوانهاي نخبه و فعال را بيزار ميكنند و اينهمه آزار و اذيت ميكنند ؟ اين چه شايسته سالاري اي هست. تو رو خدا پيگير بشيد. حالا كه يه جوون نخبه پاشده اومده ايران اينجوري دارند اذيتش ميكنند بعدشم ميگن چرا مغزها فرار ميكنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
به نظر میاد بازهم وزارت اطلاعات باید مانند دوران احمدی نژاد یک پاکسازی مدیریتی پرسنلی در وزارت نفت انجام دهد. عجیب است پس از گند و کثافت کاری هایی که در آن دوران با تمرکز وزارت اطلاعات شکل گرفت برخی مدیران نفتی به سرعت یا خارج شدند یا شدند پیمانکار یا خودشان را جمع و جور کردند یا رفتن اوین و بازخواست و صفر شدن مالی ... معلوم نیست دوباره چه عملیات انگلیسی در شرکت نفت در حال شکل گرفتن است و تسوط چه کسانی از راس تا کف حواستون باشه نقطه آشیل کشور ساختاری کاملا انگلیسی محور دارد این رو از پرسنل قدیمی بپرسید بهتون می گویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
ببینید چطور با جوانان نخبه رفتار میکنن و به جاش یه مشت مدیر نالایق مفت خور بی سواد با بادیگاردو راننده اینورو اون ور میکنن. اونی که باید ازشون مراقبت بشه این چنین جوانان با استعدادن نه عقبمانده هایی مثل زنگنه
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۷:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان ، خواهشا تا آخر پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
باید خدا را شکر کنی مثل فخری زاده آمارت را به تروریست ها نداده اند و از یک راه ساده خواستند کلکت را بکنند. دولتی که وزرات اطلاعاتش از ترور نخبگان پیش از انجام ترور خبر دارد توقع دارید برای شما چه کار کند. بنده که فکر می کنم اکثر افراد کابینه دولت و به ویژه رییس جمهور مستحق اعدام بدون محاکمه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
اگرجناب‌رییس‌جمهورمحترم‌تاب‌وتوان‌انتقادروداشتن‌مطمئناوزراومدیران‌‌ایشان‌هم‌چنین‌میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
خدا از وزیر نفت نگذره باید روز قیامت جواب این همه ضرر که به مردم ایران رسونده رو بده نمی دونم چه قدرتی پشتشه که همیشه وزیر نفت میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
خدا از وزیر نفت نگذره باید روز قیامت جواب این همه ضرر که به مردم ایران رسونده رو بده نمی دونم چه قدرتی پشتشه که همیشه وزیر نفت میشه .امثال همین وزیر باعث شدند که نخبه های ما از کشور برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
ما که تو یه منطقه روستایی هستیم هر چیزی ازشون بر میاد از مدیران دولتی
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۷:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
لطفا yjc پخش کنید

برای بنده هم بعنوان نیروی متخصص صنعت نفت شرکت مهندسی و توسعه نفت PEDEC پیش آمد و آذر ماه سال ۱۳۹۸ از دکل سقوط کردم و دستم شکست. ولی گزارش حادثه ای گفتند نباید ارایه گردد. و هم اکنون پس از سه سال که فرزند سه قلو کوچک هم دارم دستم درد میکند و کلیه مدارک هم موجود می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
برادر من بزرگترین اشتباهت این بود که برگشتی ایران. باید همون کانادا میموندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
بزرگترین اشتباه ما این است که توی دهان مسئولان خائن و قاتل نمیزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
به نظرم باشگاه خبر نگاران جوان حتما باید پیگیری کنند که چنین جوانهای فعالی داریم ولی سواستفاده ازشون میکنند...
آخرین اخبار