رئیس هیئت کشتی خوزستان از کسب ۱۱ مدال طلا، نقره و برنز از سوی کشتی گیران خوزستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی تیم ملی خبر داد.

احمد عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به پایان یافتن رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان گفت: کشتی گیران خوزستان با کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز خوش درخشیدند.

او با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر سنندج در استان کردستان برگزار شد، افزود: نمایندگان خوزستانی در این مسابقات در مجموع با کسب ۱۱ مدال رنگارنگ؛ ۵ قهرمانی، ۳ نایب قهرمانی و ۳ عنوان سوم حقیقی بهترین عملکرد را داشتند.

عبدالخانی با اشاره به اینکه کشتی گیران فرنگی خوزستان از شهرستان‌های اندیمشک، ایذه، دزفول، بهبهان، مسجد سلیمان، شوش و ماهشهر با به دست آوردن ۵ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز بهترین عملکرد را بین استان‌ها داشتند، بیان کرد: به منظور تعیین نفر سوم حقیقی نیز یک مسابقه بین آن‌ها برگزار شد، ضمن آنکه ۲ تن نیز به مقام چهام و ۲ کشتی گیر دیگر مقام پنجم این آوردگاه را گرفتند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان در خصوص اسامی دارندگان مقام‌ها اظهار داشت: علی احمدی وفا در وزن ۴۵ کیلو گیرم از ایذه، علیرضا عبدولی با وزن ۷۱ کیلوگرم، امیررضا آریا مقدم در وزن ۸۰ کیلوگرم و امید پایدار با وزن ۱۱۰ کیلوگرم هر سه از اندیمشک و همچنین علیرضا جلالی عبدالوند با وزن ۹۲ کیلوگرم از دزفول مدال‌های طلا را در این رقابت‌ها کسب کردند.

عبدالخانی ادامه داد: فرید رایگان در وزن ۶۰ کیلوگرم از بهبهان، محمدامین حسینی ۸۰ کیلوگرم از مسجد سلیمان و حسین باجوروند با وزن ۹۲ کیلوگرم از شوش، نشان‌های نقره را به دست آوردند، همچنین ابوالفضل صدیقی با وزن ۴۸ کیلوگرم از ماهشهر، اهورا بویری در وزن ۶۰ کیلوگرم اهل ایذه و محمدی عیدی زاده قلعه عبدشاهیدر وزن ۱۱۰ کیلوگرم از دزفول توانستند مدال‌های برنز این آوردگاه را کسب کنند.

ابوالفضل محمدی در وزن ۵۵ کیلوگرم از ایذه و احسان نعیمی ۶۵ کیلوگرم از اهواز مقام‌های چهارم رقابت‌ها را گرفتند و همچنین رامین احمدی در وزن ۵۱ کیلوگرم از ایذه و محمد ابراهیمی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم اهل گتوند عنوان پنجم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشتی فرنگی ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.