مدیرعامل باشگاه کارون اهواز گفت: فضایی را در باشگاه ایجاد کرده ایم که می‌خواهیم در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی فعالیت داشته باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صفرعلی جمالپور مدیرعامل باشگاه کارون اهواز گفت: باشگاه کارون اهواز علاوه بر فوتبال به رشته کشتی نیز ورود کرده است فضایی را در باشگاه ایجاد کرده ایم که می‌خواهیم در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی فعالیت داشته باشیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر سالن بدنسازی باشگاه کارون در حد سالن‌های بدنسازی باشگاه‌های اروپایی است که می‌تواند کمک شایانی در پرورش استعداد‌ها داشته باشد، افزود: استفاده از مربیان خوب برای کار در بخش پایه کشتی برای ما اهمیت دارد.

 جمالپور ادامه داد: قصد داریم در رشته کشتی آزاد به صورت اساسی کار کنیم، برنامه ما این است که مربیان خوبی را برای آموزش به استان بیاوریم و در بخش فوتبال  حدود ۶۰ بازیکن از باشگاه در لیگ‌های دسته دو، یک و برتر کشور است می‌خواهم همان اقداماتی که در استعدادیابی و آموزش فوتبال داشتم، این بار در کشتی انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه کارون اهواز تصریح کرد: با هیات کشتی استان نیز صحبت‌هایی داشته ایم و رییس هیات هم استقبال داشت. اکنون نیز باشگاه کارون اهواز در کشتی نوجوانان برای مسابقات کشوری تیم‌داری کرد و دیروز تیم با یک شرایط خوب به رقابت‌های کشوری اعزام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.