توزیع بیش از ۱۵ هزار تن نهاده دام و طیور در ایام تعطیلات عید نوروز در آذربایجان غربی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: به منظور حمایت از دامداران و مرغداران، به میزان ۱۵ هزار و ۲۰۰ تن نهاده دام و طیور در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۰، بین واحد‌های تولیدی استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، داود قربان نژاد مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام با حضور و تلاش مستمر همکاران پشتیبانی در ایام نوروز ۱۴۰۰، پس از اخذ مجوز‌های لازم اقدام به تامین و توزیع ۱۵ هزار و ۲۰۰ تن نهاده دام و طیور اعم از ذرت و کنجاله سویا در سطح استان کرده است.

او  ادامه داد: این میزان نهاده‌های دامی توزیعی در استان به مقدار ۱۳ هزار تن ذرت با قیمت مصوب دولتی ۲۰ هزار و ۱۵۰ ریال و ۲ هزار و ۲۰۰ تن کنجاله سویا با قیمت مصوب ۳۵ هزار و ۳۵۰ تن، درب انبار‌های شرکت پشتیبانی تحویل تولید کنندگان استان شده است.

قربان نژاد با تأکید بر اینکه نهاده‌ها در سامانه بازارگاه توسط شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت‌های وارد کننده نهاده عرضه می‌شوند، افزود: نهاده دامی و کنسانتره به منظور حمایت و ایجاد تعادل در بازار بین دامداران و مرغداران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.