بخشدار دشتابی گفت: از مجموع ٤٠ روستای بخش دشتابی ٣٦ روستا دارای جمعیت بیش از ١٠٠نفر، واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا‌ها هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اکبر رحمتی بخشدار دشتابی با بیان اینکه از دیروز همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی در بخش دشتابی آغاز شده است گفت:از مجموع ٤٠ روستای این بخش ٣٦ روستا دارای جمعیت بیش از ١٠٠ نفر یا ٢٠ خانوار، واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا‌ها هستند.

رحمتی افزود: همچنین روستا‌های شهرستانک و شاهین تپه از جمله روستا‌های با جمعیت بالای ١٥٠٠ نفر جمعیت است و شرایط عضویت پنج نفر در شورای اسلامی روستا دارد.

او با یادآوری اینکه ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستایی وعشایری تا بیست و دوم فروردین ادامه دارد گفت: ثبت نام داوطلبان هر روز از ساعت ٨ صبح لغایت ١٨ عصر در محل بخشداری و دفاتر خدمات پیشخوان و از طریق اپلیکیشن مو بایل صورت می‌گیرد.

بخشدار دشتابی گفت: از دیروز که ثبت نام داوطلبان شروع شده است استقبال داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی خوب بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.