سیلاوی گفت: اصحاب رسانه و فعالان مجازی نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه شهرستان دشت آزادگان ایفا می‌کنند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اصحاب رسانه با تعامل دوسویه خود تاثیر بسزایی در روند پیشرفت و توسعه شهرستان دارند.

او با بیان اینکه خبرنگاران با انتقال مشکلات و همچنین ارائه نظرات خود می‌توانند مدیران را در حل مشکلات یاری کنند، افزود: اصحاب رسانه بیشتر از هر کسی از مشکلات و دغدغه‌های مردم اطلاع دارند، بنابراین باید جلسه‌های بیشتری برای آسیب‌شناسی مسائل شهرستان برگزار شود تا بتوانند خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان برسانند.

سیلاوی مطالبه گری را حق همه اهالی شهرستان دانست و اظهار داشت: مطالبه گری خوب است و ما را در بهبود اوضاع شهرستان کمک می‌کند، ولی باید در چهارچوب قانون و با حفظ حرمت اشخاص صورت گیرد، ضمن اینکه روشنگری با توجه به آغاز فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ امری مهم تلقی می‌شود.

فرماندار دشت آزادگان مشکلات زیرساختی شهرستان، مشکلات آب و فاضلاب، آسفالت مناطق حاشیه شهر سوسنگرد (۱۱۲ و ۱۰۶ هکتاری) و مسکن مهر، ترمیم و بهسازی خیابان‌ها و معابر شهری، ساماندهی بازار شهر، فرهنگ سازی جمع آوری اصولی پسماند شهری و اشتغال جوانان از جمله موارد مطرح شده در این نشست برشمرد.

به گفته سیلاوی، همچنین ساماندهی وضعیت تردد معلولان، ترمیم شکستگی‌های لوله‌های آب شرب در بعضی مناطق برنامه ریزی جهت بازار عید، تکریم ارباب رجوع ادارات، رسیدگی به وضعیت کارگران و نظارت بیشتر راهنمایی و رانندگی بر وضعیت تردد و ترافیک شهری و همچنین امنیت شهروندان، وضعیت پروژه آسفالت معابر شهری و... از دیگر مسائلی بودند که در این نشست از سوی اصحاب رسانه مطرح شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار