ایزدپناه گفت: مشکلات شهرستان‌های باغملک و ایذه در دیدار با استاندار خوزستان مطرح شد و پیگیری تا رفع آنها ادامه دارد.

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دیدار با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در خصوص مشکلات شهری و عمرانی و موضوعات مختلف حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکلات در این دیدار مطرح و بررسی شدند.

او بررسی فاز دوم طرح ۵۵۰ هکتاری و عملیاتی کردن آن را از جمله موضوع‌های مطرح شده عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه آزادراه ایذه به لردگان مورد بررسی قرار گرفت، همچنین پیگیری بند خاکی در میداوود که پیمانکار آن مشخص شده نیز ادامه دارد.

ایزدپناه اظهار داشت: پیگیری بند خاکی صیدون، پیگیری مساله ارتقای دهدز و صیدون به شهرستان و قلعه تل به بخش و پیگیری و بحث پیرامون ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان‌های ایذه و باغملک نیز در دیدار مطرح شد و ان شاءالله با مساعدت و همکاری استاندار خوزستان، امیدواریم به زودی شاهد رفع مشکلات و تحقق وعده‌ها باشیم.

نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شعار همه مسئولان باید خدمت به مردم و تحقق وعده‌ها باشد، همه ما در قبال مطالبات بحق مردم وظیفه‌ای بر عهده داریم که در دوره خدمت خود باید آن‌ها را پیگیری و عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.