طبق آخرین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک در رده ششم قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  با پایان دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم آلومینیوم اراک در رده ششم جدول رده بندی لیگ قرار گرفت.

نماینده لیگ برتری استان مرکزی از ۱۹ بازی لیگ برتر فوتبال ۶ برد ۴ باخت و ۹ مساوی کسب کرده و با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

فولاد و تراکتور هم امتیاز با آلومینیوم هم به دلیل تفاضل گل بهتر در رده‌های چهارم و پنجم جدول و بالاتر از این تیم قرار گرفته اند.

در حال حاضر گل گهر سیرجان ۲۶ امتیازی که بعد از آلومینیوم در رده هفتم جدول قرار گرفته ۱۸ بازی انجام داده و این احتمال وجود دارد که در بازی نوزدهم از این تیم بالاتر قرار بگیرد و جایگاه آلومینیوم اراک را یک پله تزل دهد و این تیم را به رده هفتم جدول لیگ بفرستد.

بعد از فراز و نشیب‌های تیم آلومینیوم اراک ۱۹ اسفند علیرضا منصوریان سرمربی اسبق استقلال تهران و تراکتورسازی سکاندار این تیم شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از سال‌ها برای نخستین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و درنیم فصل اول به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح شد در نیم فصل دوم لیگ با رفتن رسول خطیبی سرمربی تیم با دست انداز مواجه شد.

نماینده لیگ برتری استان مرکزی از لیگ دسته یک تا پایان نیم فصل اول لیگ  با سرمربی گری رسول خطیبی همراه بود و تا رده ششم جدول لیگ برتر پیش آمد، اما در بین دو نیم فصل ناگهان خطیبی از آلومینیوم سازی جدا شد و به تراکتور سازی رفت، با رفتن او دومینوی تغییر سرمربی هم آغاز شد.

آلومینیوم سازان نیم فصل دوم را با مربیگری محمود خرمزی دستیار خطیبی ادامه دادند که در اولین بازی نیم فصل در مازندران با نساجی مساوی کردند و یک پله در جدول لیگ برتر صعود کرد.

اما موضوعی که موجب شد امید‌ها از خرمزی نامید شود و منصوریان انتخاب شود شکست سنگین ۶ بریک خانگی آلومینیوم از سپاهان اصفهان در هفته دوم نیم فصل دوم لیگ برتر بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.