معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از شناسایی ۹۹ واحد تولیدی متخلف در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاراه به شناسایی ۹۹ واحد تولیدی متخلف در استان گفت: مجموع تخلفات این ۹۹ واحد تولیدی بیش از ۲۹۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

او افزود: با توجه به تشدید نظارت‌ها بر بازار مرغ و برای سهولت و دسترسی هم استانی‌ها به مرغ گرم و همچنین نظارت بر چرخه تولید و عرضه مرغ در سطح بازار با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از ابتدای اسفند ماه پارسال تاکنون ۹۹ واحد تولیدی با تخلف عرضه خارج از شبکه شناسایی شده اند.

تهوری بیان کرد: بیش از ۲ هزار تن مرغ زنده شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۲۹۵ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ۴۲۲ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ضمن تشکر از تولید کنندگانی که برای اجرای قوانین، دستورالعمل‌ها و برای تأمین نیاز مصرف کنندگان تلاش می‌کنند، اظهار کرد: با اخلال گران و سودجویان در شبکه توزیع کالا‌های اساسی برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

او از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام کرده تا ضمن بررسی با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: بازرسی ، نظارت ، تخلف ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار