تا کنون ۲ هزار و ۲۰۰ نفر و حدود ۴۳ درصد از کادر درمان شاغل در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری نسبت به دریافت واکسن اقدام نموده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اولویت کادر درمان در دریافت واکسن گفت: تا کنون دو هزار و ۲۰۰ نفر و حدود ۴۳ درصد از کادر درمان شاغل در بیمارستان‌های استان نسبت به دریافت واکسن اقدام نموده اند.

او افزود: تا کنون حدود ۳۰ درصد از کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا و در صورتی که ۳۰ تا ۳۵ درصد نیرو‌های درمانی باقی مانده واکسن را طی هفته‌های آتی دریافت نمایند، می‌توان نسبت به واکسیناسیون کادر درمان در استان اطمینان خاطر پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


رحمانی اضافه کرد: به نظر می‌رسد به لحاظ شیوع بیماری کرونا روز‌هایی بدتر از آبان ماه که با اوج شیوع بیماری در استان مواجه بودیم را تجربه خواهیم کرد.

او ادامه داد: طبق سند ملی واکسیناسیون علیه کووید۱۹، کارکنان خط مقدم ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا، که در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند؛ پرسنل بیمارستان‌های پذیرنده بیماران کرونا، نیرو‌های عملیاتی اورژانس کشور و کارکنان تغسیل و شست‌وشوی اجساد متوفیان از دیگر افراد در اولویت یک دریافت واکسن کرونا هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار