فرماندار شهرکرد گفت: به مدت ٢ هفته مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا با بیان اینکه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سبب اعلام وضعیت قرمز در شهرکرد شد اظهار داشت: به مدت دو هفته مشاغل سطح دو، سه و چهار در این شهرستان تعطیل خواهند بود.

او افزود: حضور کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری تا یک دوم و مابقی دستگاه‌ها تا دو سوم کاهش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: بوستان‌ها و مراکز تفریحی، پاساژ‌های سربسته و سرباز، بازار‌های سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ غیرمواد غذایی و بازار‌های موقت، بازار‌ها و نمایشگاه‌های فروش انواع خودرو، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدن‌سازی به مدت دو هفته تعطیل است.

ارژنگ اضافه کرد: همچنین آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، آتلیه‌های عکاسی، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، خرازی، خیاطی، قهوه‌خانه‌ها، آژانس مشاور املاک و قنادی و شیرینی‌پزی‌تر و خشک، آب میوه و بستنی‌فروشی و مشاغل مشابه به مدت دو هفته تعطیل است.

او ادامه داد: تالار‌های پذیرایی تعطیل است و مراکز تهیه و طبخ غذا تنها به صورت بیرون‌بر فعال است.

ارژنگ گفت: نماز‌های جمعه، نماز جماعات یومیه و هرگونه تجمع در مساجد تعطیل است و همچنین مدارس، موسسات آموزشی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مهد‌های کودک در این شهرستان به مدت ٢ هفته تعطیل است.

او با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد در شهرستان اجرا می‌شود و در صورت تخلف جریمه اعمال خواهد شد، گفت: خودرو‌های پلاک غیربومی استان اگر داخل شهر تردد کنند توسط پلیس جریمه خواهد شد و همچنین هرگونه تجمع در آرامستان‌ها و مراسم سوگواری در منازل ممنوع است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار