رئیس شبکه بهداشت و درمان محلات از آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر قلیچ خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با اشاره به تغییر رنگ کرونای محلات از زرد به نارنجی گفت: کادر درمان کاملا فعال وهشیارند و در آماده‌باش کامل قرار دارند.

قلیچ خانی افزود: همچنین طرح حاج قاسم سلیمانی را در سال ۱۴۰۰ از امروز در شهرستان محلات شروع کردیم و انشاالله بتوانیم از این طرح در جهت بهبود سلامت شهروندان کمک بگیریم.

او اضافه کرد: بخشی از کنترل کرونا مربوط به همت و کمک‌های مردم و رعایت اصول بهداشتی است، از طرف دیگر همواحد‌های بازرسی ما مدام بر فعالیت‌ها نظارت می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بیان کرد: متاسفانه سال ۱۴۰۰ را خوب آغاز نکردیم و بعد از حدود ۶ ماه تلاشی که در زمینه کرونا انجام شد، شهرستان محلات هم نارنجی شد.

او ادامه داد: در ایام نوروز و تعطیلات با توجه به تجمع‌ها و مراسم‌هایی که برگزار شد و همچنین مسافرت ها‌ی تعطیلات نوروز آمار کرونا در شهرستان محلات افزایش یافت که این افزایش چشمگیر است.

قلیچ خانی تصریح کرد: متاسفانه تعداد موارد ابتلا چند برابر شده، تعداد تست‌های سی تی اسکن از ۱۵ عدد به صورت متوسط در روز ۴ برابر شده و به ۶۰ عدد افزایش پیدا کرده است.

او بیان کرد: در ایام نوروز در شهرستان محلات تعداد ۱۹۴ تست پی سی آر انجام داده ایم که حدود ۷۰ نفر تست دهندگان مثبت بوده و تعداد تست‌های قبلی ۴۲۸ نفر بوده که ۱۳۲ نفرشان مثبت بوده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاده و تغییر رنگ شهرستان محلات و سایر شهر‌های استان میتواند به سمت بدتر شدن شرایط برود و باید سعی کنیم با اقداماتی که انجام می‌دهیم کرونای شهر را کنترل کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.