مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف تریاک، شیشه و هروئین

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با سوداگران مرگ، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۲ هفته گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه توزیع کنندگان مواد مخدر، با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات مجزا ۷۲ کیلوگرم انواع موادمخدر از جمله تریاک، شیشه و هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به دستگیری ۳۱ متهم در این عملیات، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در اجرای این طرح، ۹ قاچاقچی و ۲۲ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

پلیس بابل ۲۰ فقره سرقت را کشف کرد

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت کابل تلفن در شهرستان بابل، بررسی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، افزود: ماموران پس از تلاش بی وقفه، مخفیگاه ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و موضوع را به مرجع قضائی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق با تشکیل پرونده، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.