مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان مرد و زن در مازندران

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع سرقت در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ۳ سارق مرد و ۲ سارق زن با سوابق متعدد کیفری را به عنوان مظنون اصلی سرقت‌های اخیر اماکن دولتی و خصوصی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: با هماهنگی قضائی هر ۵ متهم که به صورت باندی فعالیت می‌کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در خلیل شهر اعتراف کردند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی کنترل محور‌های جنگلی را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی، افزود: ماموران انتظامی خودروی نیسان را متوقف و در بازرسی آن ۳ تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های بالادست برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در این ماموریت یک قاچاقچی چوب را دستگیر کردند.

پلیس بابل، ۱۷ فقره سرقت را کشف کرد

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه ۸ سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات پلیسی، ۸ سارق را دستگیر و در بازجویی از متهمان به راز ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی پی بردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار