مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در مسیر‌های جنگلی و کنترل خودرو‌های باری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه و اقدامات پلیسی ۲ خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی متهمان ۵ تن چوب جنگلی که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های بالادست ساری برداشت شده بود، را کشف کردند.

سرهنگ صفرپور ضمن بیان خبر دستگیری ۲ قاچاقچی چوب، افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۳۳ سارق در جویبار

سرهنگ شهرام باقری جانشین انتظامی شهرستان جویبار گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی یگان‌های انتظامی اجرا شد.

او با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی، افزود: ماموران در اجرای این طرح ۳۳ سارق، مقادیری مواد مخدر را کشف و در بازجویی از متهمان دستگیر شده به راز ۳۹ فقره انواع سرقت پی بردند.

سرهنگ باقری با اشاره به توقیف ۲۴ خودرو و ۱۱ موتورسیکلت متخلف، گفت: ماموران انتظامی در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

کشف ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تلاش بی وقفه ۴ سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌ها به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات این شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار