عکرش گفت: نباید به تغییر رنگ‌ها دلبسته باشیم و با ساده‌انگاری به این باور برسیم که کاملاً از خطر دور شده‌ایم.

عادل عکرش معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نباید به تغییر رنگ‌ها دلبسته باشیم، وضعیت کنونی بیماری کرونا ویروس بسیار شکننده است و نباید با ساده‌انگاری به این باور برسیم که کاملاً از خطر دور شده‌ایم.

او با بیان اینکه مردم تا زمانی که استان به طور کامل از وضعیت قرمز رها نشده نباید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را فراموش کنند. باید هوشیار باشیم و فریب رنگ‌ها را نخوریم، افزود: همه در هر جایگاه و لباسی در مقابل جان مردم مسئول هستیم و نباید کاری کنیم که زندگی و حیات مردم به خطر بیافتد.

عکرش ادامه داد: از برخی خواص گلایه‌مندیم، در حالی که مردم شنواترین گوش و منطقی‌ترین فهم را دارند و به مصوبات ستاد مقابله با کرونا تمکین کرده‌اند، اما برخی مقاومت‌ها از سوی برخی افراد، کار را سخت‌تر کرده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: فصل‌الخطاب همه، فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب است. معظم‌له می‌فرمایند رعایت قوانین ستاد مقابله با کرونا برای من حکم شرع را دارد.

این مقام مسئول گفت: برخی مدیران ما بجای اینکه تأثیرگذار باشند بسیار تأثیرپذیر هستند و با نارنجی شدن رنگ شهرستان، وضعیت موجود را ساده و عادی فرض کرده‌اند و از همه افراد و گروه‌ها اعم از کادر درمان، نیروی انتظامی، بسیج، راهور، پلیس راه، راهداری و ... که در تعطیلات نوروز در شرایطی سخت پای کار بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار