استاندار چهارمحال و بختیاری، از احداث کمپ تیم‌های ملی فوتبال در استان با هدف توسعه ورزش فوتبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری ۱۵ فروردین ماه پیرو مذاکره با شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال کشور از احداث کمپ تیم‌های ملی فوتبال در استان با هدف توسعه ورزش فوتبال خبر داد و گفت: احداث این کمپ می‌تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به همراه داشته باشد.

او افزود: ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری به علت شرایط خاص جغرافیایی و آب و هوایی وجود دارد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری به علت ارتفاع بالا از سطح دریا می‌تواند محل مناسبی برای انجام تمرینات ورزشی گوناگون به‌ویژه فوتبال باشد.

او همچنین از احداث کمپ تیم‌های ملی فوتبال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دستورات لازم به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، منابع‌طبیعی و آب منطقه‌ای برای امکان سنجی و شناسایی سه قطعه زمین مناسب برای احداث این کمپ در استان صادر شده است.

عباسی ادامه داد: با شناسایی مکان‌های مورد نظر و تایید کارشناسان فدراسیون فوتبال، اقدامات بعدی برای احداث این کمپ انجام می‌شود.

او اضافه کرد: احداث این کمپ می‌تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به‌همراه داشته باشد و تیم‌های ورزشی نیز برای انجام تمرینات خود می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار