رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی از افزایش ۸۹ درصدی تردد در محور‌های استان طی روز‌های ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این مدت ۱۲ میلیون تردد در استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حسین بلوکی رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی  گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در محور‌های مختلف استان طی روز‌های ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، تعداد ۱۲ میلیون و ۴۴۲ هزار تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه با تردد ۶ میلیون و ۵۶۷ هزار خودرو در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۸۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود:در این مدت آمار خودروی ورودی به استان یک‌میلیون و ۲۵ هزار دستگاه و آمار خودرو خروجی از استان ۹۸۳ هزار و ۱۷۲ دستگاه بوده است.

او بیان داشت:طی این بازه زمانی بیشترین ورودی به استان از محور‌های میاندوآب –ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشکین شهر- اهر، نیر-سراب و ایو اوغلی- مرند، ارومیه- تبریز و جاده قدیم زنجان- میانه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: میزان تردد ثبت شده روز ۱۳ فروردین در راه‌های استان ۵۵۴ هزار دستگاه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار